×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کاشت ۱۲۰۰ اصله نهال در حاشیه بزرگراه شهید دوران

شهردارمنطقه ۱۳ از احداث باغچه و کاشت ۱۲۰۰ اصله نهال در حاشیه مسیر دوچرخه بزرگراه شهید دوران خبر داد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، محمد هادی علی احمدی ، شهردار منطقه ، احداث فضای سبز را تنفس گاه هر شهر دانست و افزود : همزمان با اجرای عملیات عمرانی مسیر دوچرخه در بزرگراه شهید دوران، توسعه فضای سبز حاشیه این بزرگراه به طول ۲ هزار متر در قالب بهسازی محور منتهی به قطب گردشگری شرق تهران و زیبا سازی نمای بصری حاشیه مسیر دوچرخه بزرگراه شهید دوران با هدف بهبود اثرات محیط زیستی و افزایش سرانه فضای سبز از سوی اداره فضای سبز معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه انجام شده است .
او یا بیان اینکه توسعه فضای سبز اثرات مطلوبی در محیط زیست و بهبود سیمای بصری حاشیه بزرگراه دارد افزود : در این راستا حدود ۱۲۰۰ اصله نهال کاج و سرو در حاشیه بزرگراه شهید دوران کاشته شد .
شهردارمنطقه ۱۳ همچنین به بازپیرایی فضای سبز و باغچه های خیابان پیروزی اشاره کرد و اظهارداشت : این طرح با کاشت نهال های برگ بو، ارغوان ، زرشک ، پیراکانتا در ضلع شمال و جنوب و تند راه و کند راه خیابان پیروزی به اجرا درآمد.
شایان ذکر است ، مسیر دوچرخه بزرگراه شهید حدفاصل میدان شهید مهتدی تا درب اول بوستان جنگلی سرخه حصار با پیشرفت ۹۰درصدی در حال اجراست و به زودی به بهره برداری می رسد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.