×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کاشت ۱۱۰ اصله نهال مقاومت و غبارروبی ۴۶ مسجد منطقه ۱۳

به مناسبت ۱۸ اسفند ، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد و در سومین روز از جشنواره شهید باکری در منطقه۱۳ ، ۱۱۰ اصله نهال به یاد شهدای مقاومت در بوستان ورزش این منطقه کاشته و غبارروبی مساجد نواحی چهارگانه انجام شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، محمد هادی علی احمدی ، شهردارمنطقه گفت : همزمان با آغاز جشنواره شهید باکری و به مناسبت هفته منابع طبیعی ، معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۳ ، برنامه های متنوعی را در محدوده نواحی چهارگانه اجرا کردند که همزمان با سومین روز این جشنواره ، کاشت نهال به یاد شهدای مقاومت در بوستان ورزش ادامه یافت .
او افزود : در این مراسم با مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی ، جمعی از اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد با کاشت۱۱۰ اصله کاج ، کامکو آت ، انار گل و زبان گنجشگ به یاد شهدای مقاومت در بوستان ورزش ومقابل مقبره الشهدا ، یاد رشادت های شهدا را گرامی داشتند .
شهردار منطقه ۱۳ گفت : در جشنواره شهید باکری ، از ظرفیت مشارکت شهروندان بهره برده ایم و در این حرکت فرهنگی همگی سهیم هستیم.
او غبارروبی مساجد را از دیگر برنامه های این روز اعلام کرد و اظهار داشت : به مناسبت ۱۸ اسفند ، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد ، ضمن غبارروبی مساجد منتخب در نواحی چهارگانه ، ترمیم فضای سبز محوطه مساجد و کاشت نهال در محور های منتهی به این اماکن مذهبی انجام شد.
شهردار منطقه ۱۳ اضافه کرد : همزمان با نزدیک شدن به ایام نوروز ، برنامه های مختلفی در حال برگزاری است که غبارروبی مساجد از جمله آنهاست و تا پایان سال این سنت حسنت ایرانیان در نظافت و آراستگی محیط زندگی و عبادت انجام می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.