×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کاشت نهال به یاد شهدای مدافع سلامت در بیمارستان شهید لواسانی منطقه۱۳

همزمان با دومین روز از جشنواره شهید باکری در منطقه ۱۳ و با مشارکت جمعی از فعالان محیط زیست و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران ، ۹۰ اصله نهال به یاد شهدای مدافع سلامت کاشته شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، دکتر محمد هادی علی احمدی ، شهردار منطقه با اشاره به آغاز جشنواره شهید باکری در این منطقه همزمان با هفته درختکاری گفت: در دومین روز از برگزاری جشنواره شهید باکری در منطقه ۱۳ و به مناسبت گرامیداشت ولادت باسعادت امام زین العابدین(ع)، ۹۰ اصله نهال به یاد شهدای مدافع سلامت در بیمارستان شهید لواسانی کاشته شده است .
او افزود : کاشت این نهال ها با حضور رئیس و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران و به همراه مسئولان و کادر سلامت بیمارستان شهید لواسانی انجام شد .
شهردار منطقه ۱۳ افزود : همزمان با برگزاری جشنواره ده روزه شهید باکری در منطقه ۱۳ به مناسبت هفته منابع طبیعی، کاشت نهال و توسعه فضای سبز به یاد شهدا از سوی معاونت خدمات شهری و محیط زیست در محدوده ادامه دارد .
او ادامه داد : نقشی که فضای سبز به عنوان تنفسگاه شهر ، در سلامتی و زندگی شهروندان دارد ، انکارناپذیر است و با برگزاری جشنواره شهید باکری ، در نظر داریم ، فرهنگ درختکاری را با استفاده از ظرفیت و مشارکت قشر های مختلف مردمی در منطقه توسعه دهیم.
بر پایه این خبر ، سخنرانی مسئولان در خصوص اهمیت درختکاری ، قدردانی از خانواده شهدای مدافع سلامت و امضای یادمان جشنواره شهید باکری بخشی از برنامه های دومین روز جشنواره شهید باکری با محوریت معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۳ بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.