×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دکتر سیدعباس حسینی در نشستی صمیمانه با برخی از آزادگان شاغل و بازنشسته بانک مسکن دیدار و از مجاهدت آنان قدردانی کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، ظهر امروز و در آستانه سالگرد بازگشت آزادگان، مدیرعامل بانک مسکن میزبان تنی چند از آزادگان و جانبازان بانک مسکن بود.

دکتر سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در ابتدای این مراسم، آزادگان را اسوه ایثار و مقاومت خواند و گفت: نمی‌توان شرایط سختی که آزادگان ما تجربه کردند را توصیف کرد. آزادگان قهرمانانی هستند که باید قدردان آنان باشیم.

وی گفت: ما فعالان شبکه بانکی در نظام مقدسی کار می کنیم که دارای مبانی دینی اخلاقی و الهی است. کار در این نظام مبتنی بر اندیشه های اسلامی است و باید اول رضایت خداوند و بعد نیز رضایت مردم را در نظر بگیریم. خدمتگزاری مردم برای ما ثواب است و باید قدر فرصت های خود را بدانیم و به دنبال رضایت مردم باشیم.

دکترسیدعباس حسینی اظهار داشت: شما عزیزان نمایندگان و گل سرسبد مردم در شبکه بانکی و البته متعهد به نظام بودید و از جان مایه گذاشتید. شما از پیروان حضرت علی(ع) و امام حسین(ع) هستید. شما جایگاه ارزشمندی دارید و برای ما دعا کنید تا بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم کشورمان باشیم.

در ادامه این عزیزان از مشکلات خود با مدیرعامل بانک صحبت کردند و از خواسته هایشان گفتند.

در پایان این مراسم مدیرعامل بانک مسکن با اهدای هدایایی از آزادگان و جانبازان شاغل و بازنشسته بانک مسکن، قدردانی به عمل آورد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.