×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کارگروه مشترک همکاری وزارتخانه‌های نفت و علوم تشکیل می‌شود

وحیدرضا زیدی‌فرد در حاشیه نشست مشترک عصر چهارشنبه (۳۱ فروردین) جواد اوجی، وزیر نفت و محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاونان دو وزارتخانه و نیز رؤسای دانشگاه‌های کشور به خبرنگار شانا گفت: این نشست برای ایجاد همکاری و تفاهم بیشتر وزارتخانه‌های نفت و علوم برگزار شد و مباحث مشترکی بین دو طرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی ضمن ابراز رضایت‌ از نتایج به‌دست آمده در این نشست مشترک افزود: در بسیاری از موارد به جمع‌بندی رسیدیم که یکی از مهمترین نتایج تشکیل کارگروه مشترک وزارت نفت و علوم، تحقیقات و فناوری به‌منظور بررسی و پیگیری مسائل مشترک دو وزارت‌خانه و ارائه گزارش به وزیران برای اجرایی شدن موارد است.
معاون امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت تأکید کرد: همکاری بیشتر در زمینه طرح‌هایی که از طرف وزارت نفت به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه‌های مختلف واگذار شده و مراحل مختلف را طی می‌کند، از جمله مباحث این نشست بود.
زیدی‌فرد تصریح کرد: در این نشست همچنین مقرر شد وزارت علوم نیازمندی‌های علمی و فناوری وزارت نفت در زمینه مباحث جدیدی که از طرف نفت به‌عنوان نیازمندی مطرح شود، برطرف کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.