×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کارگران مهمترین رکن تولید هستند / سهم کارگران از سود تولید باید بیشتر از واسطه‌ها باشد

به مناسبت روز جهانی کارگر مراسم تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت با حضور سرپرست شرکت نفت ایرانول و جمعی از مدیران و کارگران در پالایشگاه روغن‌سازی برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت نفت ایرانول، در این مراسم مصطفی مومنی سرپرست شرکت ایرانول با بیان اینکه کشور بر روی شانه‌های شما کارگران می‌چرخد، گفت: کارگر مهم‌ترین رکن تولید است.
مومنی تصریح کرد: در سیاست‌های کلی اقتصادی کشور توضیح داده شده که سهم تولید در این زنجیره باید به گونه‌ای تعریف شود که این اتفاق به درستی انجام پذیرد و این تنها زمانی تحقق پیدا می‌کند که حقوق من و شما به عنوان کارگر از واسطه بیشتر باشد.
وی افزود : من و شما از همه توان خود برای تولید محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب استفاده می‌کنیم و بعد واسطه‌ها آن را خریده و به اندازه حقوق یک سال ما از آن سود می‌برند که این یک بیماری اقتصادی است و تا زمانی که رفع نشود زنجیره تولید به درستی عمل نخواهد کرد.
سرپرست شرکت نفت ایرانول تاکید کرد: من همه تلاش خود را در شرکت انجام می‌دهم تا سهم فعالان تولید از سود بیشتر شود و با توجه به افزایش چشمگیر حقوق در سال جاری مشخص شد که این موضوع یکی از دغدغه‌های دولت نیز هست.
مومنی در این مراسم با بیان اینکه جلسات نهایی طرح طبقه بندی انجام شده و اوایل هفته آینده مصوبه‌های لازم نیز امضا خواهد شد،گفت: به امید خدا و تلاش همه دوستان حقوق اردیبهشت ماه با اعمال طرح طبقه بندی پرداخت خواهد شد.
وی در پایان تصریح کرد: هیچ غریبه‌ای برای کشور ما دلسوزی نخواهد کرد و باید خودمان تمام تلاش خود را برای تحول و پیشرفت انجام دهیم و روی تمام اتفاقات که در اطراف ما رخ می‌دهد حساس باشیم.
در این مراسم مدیر پالایشگاه روغن سازی نفت ایرانول نیز با تبریک روز جهانی کارگر گفت: با تلاش و کوشش همکاران در سال گذشته توانستیم بودجه مصوب را محقق کنیم.
سید محمد طائفه تصریح کرد: در فروردین سال ۱۴۰۱ نیز با همت کارگران ایرانول توانستیم به میزان بودجه تعیین شده برسیم و امیدواریم با تلاش و پشتکار شاهد نتایج درخشانی باشیم.