×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

«بهزاد شمس‌الدینی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس از انعقاد تفاهمنامه همکاری با اداره کل امور مالیاتی استان فارس و ارائه خدمت به کارکنان این دستگاه خبر داد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «بهزاد شمس‌الدینی» مدیر شعب بانک در استان فارس خبر داد: در راستای سیاست‌های اعتباری بانک و افزایش بهره‌مندی اقشار مختلف جامعه از طرح‌های مختلف بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان می‌توانند از خدمات و طرح‌های مختلف بانک استفاده کنند.
وی گفت: در راستای صرفه‌جویی در زمان و هزینه مشتریان، همه خدمات بانک به‌صورت غیرحضوری و بدون مراجعه کارکنان از طریق پیشخوان مجازی انجام خواهد شد.
«محسن مسعودی» معاون توسعه و منابع مدیریت اداره کل امور مالیاتی استان فارس نیز در دیدار با شمس‌الدینی، عنوان کرد: تنوع طرح‌ها و خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران موجب خواهد شد کارکنان این مجموعه بدون دغدغه از همه خدمات استفاده کنند.
وی اذعان داشت: برای تأمین رفاه کارکنان اداره کل مالیاتی استان به دنبال طرح‌های مختلفی بودیم که با حمایت‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و با توجه به انتقال حساب حقوق کارکنان اداره کل مالیاتی به این بانک، دستیابی به این هدف امکان‌پذیر شده است.
در پایان جلسه تفاهمنامه همکاری به امضای مدیران ۲ مجموعه رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.