×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کارنامه درخشان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در توانمندسازی مددجویان

دکتر «مرتضی فیروزآبادی» معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) از اقدامات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه توانمندسازی مدجویان حمایتی و تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف پرداخت تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد در استان خراسان جنوبی تقدیر کرد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این بانک سعی کرده در پرداخت تسهیلات تکلیفی مربوط به نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی(ره) همواره پیشگام باشد. افزون بر این، بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه ایران با انعقاد تفاهم‌نامه با نهادهای حمایتی، سعی کرده با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به توانمندسازی مددجویان این نهادها کمک کند.
تقدیر معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) از اقدامات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز در پی تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف پرداخت تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد در استان خراسان جنوبی بوده است.
در این تقدیرنامه که خطاب به «وحید مرادنژاد» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خراسان جنوبی نوشته شده، آمده است:
«توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته‌ترین مردم در نظام اسلامی، فرصت گران‌بها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت و به یقین در این رسالت کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به‌خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و مؤثر به مردم نهایت استفاده را ببرند.
خرسندیم که به مدد مردان تلاشگر عرصه کارآفرینی، گام‌های سترگ در راه زدودن غبار بیکاری از سیمای آن استان و برقرار عدالت اجتماعی برداشته‌ایم. تردیدی نیست که گشایش افق‌های نوین در رونق و اشتغال و کسب‌وکار، نیازمند همراهی همیشگی و فعالانه شماست.
اکنون که در این رهگذر با همتی بلند، در کنار همکاران ارزشمند خود، مددیار مجموعه کمیته امداد امام خمینی(ره) در ایجاد اشتغال برای محرومان در «سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» شده‌اید، مراتب سپاس خویش را ابراز می‌نمایم.»

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.