×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با پرداخت بیش از ۱۳هزار و ۹۰۰ فقره وام ازدواج تا پایان آذر سال ۱۴۰۲، جایگاه هشتم شبکه بانکی کشور را به دست آورده است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این بانک به‌عنوان بزرگ‌ترین متولی قرض‌الحسنه کشور، افزون بر ترویج فرهنگ پسندیده قرض‌الحسنه و کسب موفقیت‌های چشمگیر در شاخص‌های مختلف عملکردی، پرداخت تسهیلات تکلیفی را نیز مد نظر داشته است.

پرداخت وام ازدواج در راستای تحقق سیاست‌های کلان کشور یکی از مهم‌ترین مواردی است که در چارچوب تسهیلات تکلیفی تعریف می‌شود. بر اساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با پرداخت بیش از ۱۳هزار و ۹۰۰ فقره وام ازدواج تا پایان آذر سال ۱۴۰۲، جایگاه هشتمین بانک کشور از نظر پرداخت وام ازدواج در سال جاری را کسب کرده است.

ارزش وام‌های ازدواج پرداخت شده از سوی بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور به بیش از ۲۷هزار و ۸۴۲ میلیارد ریال در بازه زمانی مذکور بالغ می‌شود.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از زمان روی کار آمدن دولت مردمی سیزدهم اقدامات مختلفی انجام داده که بروز و ظهور آن در شاخص‌های مختلف عملکردی این بانک پیداست. از جمله اینکه تعداد مشتریان بانک از مرز ۱۶ میلیون نفر عبور کرده و این خود نشانه اعتماد بیش از پیش آحاد جامعه به نخستین و بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور است.

پرداخت بیش از ۳ میلیون فقره وام در طول یک سال و در عین حال بهترین عملکرد از منظر نسبت مطالبات به مصارف در کل شبکه بانکی کشور از دیگر دستاوردهای این بانک در این دولت به شمار می‌رود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.