×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کادر درمان تأمین‌اجتماعی، سهمی ارزشمند در مهار بیماری کرونا داشتند

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با حضور در بیمارستان شهید دکتر فیاض‌بخش و دیدار و گفت‌وگو با کادر درمان تأمین‌اجتماعی در این بیمارستان، از مشارکت مجاهدانه همکاران بخش درمان این سازمان در مهار بیماری کرونا و ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و سایر بیماران مبتلا به کرونا تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی در نخستین روز پس از صفر شدن آمار مرگ‌ومیر ناشی از کرونا، برای دیدار با کارکنان بخش درمان این سازمان و تجلیل از تلاش‌های آنان در مهار این بیماری، به بیمارستان شهید دکتر فیاض‌بخش که از بیمارستان‌های ملکی این سازمان در تهران و از مراکز اصلی ارائه خدمات به بیماران در دوران شیوع کرونا بود، رفت.

براساس این گزارش، دکتر موسوی پس از عیادت از بیماران و در گفت‌وگو با کادر درمان این بیمارستان، گفت: توفیق نظام سلامت کشور در به صفر رساندن آمار مرگ‌ومیر کرونا، افتخاری بزرگ برای همه دست‌اندرکاران و کادر درمان کشور است که با تلاش‌های جهادی خود در دوران شیوع این بیماری منحوس، بار دیگر کارآمدی، رشادت، ایثارگری و فداکاری خود را بر همگان عیان ساختند.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، ضمن تبریک این دستاورد ارزشمند به مردم و کادر درمان و سلامت کشور، افزود: لازم است از تلاش مجاهدانه و صادقانه یکایک کارکنان بخش درمان تأمین‌اجتماعی که سهمی بزرگ و انکارناپذیر در تحقق این دستاورد عظیم ملی داشتند و در راه صیانت از سلامت مردم، حدود ۳۹ شهید نیز تقدیم اسلام و مردم شریف ایران کردند، قدردانی نموده و یاد و خاطره همکاران شهیدمان را گرامی دارم.

دکتر موسوی همچنین در نشستی با پزشکان بیمارستان شهید فیاض‌بخش، گفت: پزشکان، پرستاران و کادر عزیز درمان سازمان تأمین اجتماعی به بیش از ۳۰۰ هزار بیمار کرونایی خدمت‌رسانی کردند و با ایثار و مجاهدت خستگی‌ناپذیر، دین خود را به ملت شریف ایران و بویژه کارگران و بازنشستگان عزیز که ولی‌نعمتان ما هستند، به بهترین نحو ادا کردند. همکاران حوزه درمان سازمان تأمین اجتماعی با افتخار و سربلندی حماسه‌ای ماندگار خلق کردند. همه ما قدردان زحمات و از خودگذشتگی این عزیزان هستیم و وظیفه خود می‌دانیم که با استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات در اختیار، شرایط مناسب‌تری را برای کار و خدمت‌رسانی این عزیزان فراهم نمائیم و چالش‌های مربوط به منابع انسانی را برطرف کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.