×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
چگونه فضای خانه خود را برای تابستان مهیا کنیم؟

تفریحات تابستانی، کنار ساحل قدم زدن و به طور کلی فعالیت‌های این فصل از سال عالی هستند، اما هیچ چیز لذت بخش­تر از بازگشت به خانه ای مطبوع و آرام در روزهای گرم سال نیست. با فناوری نوآورانه خانه‌ی هوشمند، می‌توانید هوای خانه خود را خنک ومطبوع کنید. بر این اساس در این مطلب چند نکته و ترفند ساده و کاربردی برای داشتن بهترین زندگی تابستانی در خانه را به شما ارائه می­دهیم.

اتاق خواب خود را به فضایی دل­نشین همراه با نسیمی مطبوع تبدیل کنید

بدون کولر گازی دیواری چگونه می‌توان از شب‌های گرم و بی‌خوابی‌های تابستانی نجات پیدا کرد؟ درست است که با روشن گذاشتن کولر گازی در طول شب می‌توان خوابی راحت و آسوده داشت، اما در انتهای ماه ممکن است قبض انرژی، لذت تمام این راحتی‌‌ها را از بین ببرد. اما نگران نباشید، چون با قابلیت نظارت هوشمند برنامه‌ی  LG ThinQ می‌توانید به اطلاعات آماری استفاده‌ی ماهانه هر کدام از لوازم خانگی هوشمند ال­جی خود، دسترسی فوری و کامل داشته باشید. این اپلیکیشن به شما این اطمینان را می‌دهد که مصرف انرژی شما بهینه است و اگر بیش از حد باشد آن را به صورت هوشمندانه کنترل می‌کند. بنابراین، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بنشینید، استراحت کنید و از خنکی هوای مطبوع در گرمای تابستان لذت ببرید.

زمان کمتری را صرف شستشوی لباس­ها کنید

از آنجا که در فصل تابستان اغلب خانواده‌ها زمان بیشتری را در بیرون از خانه می‌گذرانند، لباس‌های بیشتری کثیف می‌شود و در نتیجه به شست‌وشوی بیشتری نیاز است. از این رو می‌توان با استفاده از دستگاه مناسب زمان کمتری را صرف شست‌وشو کرد و زمان بیشتری را به لذت بردن از فصل تابستان اختصاص داد. امروزه انواع ماشین لباسشویی و خشک‌کن‌های خلاقانه‌ای وجود دارد که خودشان به طور هوشمند جنس و وزن لباس را تشخیص می‌دهند و ما را از حدس و گمان برای تنظیم لباسشویی راحت می‌کنند. برای مثال، لباسشویی‌های ال­جی مجهز به فناوری AI DD ، با تعیین خودکار بهترین چرخه شستشو پس از اندازه‌گیری وزن و جنس پارچه، در زمان شما صرفه‌جویی می‌کنند و باعث راحتی تنظیمات می‌شوند. علاوه بر این، برنامه LG ThinQ طیف گسترده‌ای از چرخه‌‌های شست‌وشوی قابل دانلود را برای هر لباس ارائه می‌کند – از برنامه‌ی شست‌وشوی مخصوص لبای­های نخی سبک گرفته تا لباس­های پلی‌استر را می‌شود در این اپلیکیشن پیدا کرد.

آشپزخانه خود را ‌برای سرگرمی‌های تابستانی آماده کنید

تازه نگه‌داشتن تمام مواد غذایی، میوه و سبزیجات در طول تابستان گرم و طاقت‌فرسا، ممکن است یک چالش به نظر برسد. اما خبر خوب این است که با اعلام فرارسیدن تاریخ مصرف مواد در اپلیکیشن ThinQ ال‌جی می‌توان به راحت‌ترین حالت این مشکل را برطرف کرد. برای این منظور تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که تاریخ انقضای مواد غذایی فاسد شدنی را در قسمت «مدیریت غذا» یخچال هوشمند ال‌جی یادداشت کنید. برنامه LG ThinQ  به طور هوشمند به شما یادآوری می‌کند که این تاریخ فرارسیده است.

همچنین خوب است بدانید ویژگی نظارت هوشمند انرژی که در سیستم‌های تهویه مطبوع ال‌جی استفاده می‌شوند، در یخچال نیز کاربرد دارد. به این معنی که لازم نیست نگران بیش از حد کار کردن آن باشید.

برای رهایی از گرمای تابستان دلتان یک بستنی سرد و‌ یخی می‌خواهد؟ با کمک ویژگی Express Freeze که باعث تسریع عملکرد یخ‌سازی و انجماد یخچال می‌شود، می‌توانید بسیار سریع‌تر و آسان‌تر به این خواسته‌تان برسید. فعال کردن این ویژگی از هر جایی در خانه امکان‌پذیر است، زیرا از طریق برنامه LG ThinQ  در دسترس است. یعنی لازم نیست از جای خود بلند شوید و‌ به سمت یجال بروید. تنها با موبایل خود می‌توانید این ویژگی را فعال کنید.

یک بعدازظهر گرم تابستانی که در خانه سپری می‌شود باید با چرت زدن در آرامش، خوردن بستنی جلوی تلویزیون و خواندن یک کتاب خوب در هوای خنک و مطبوع همراه باشد که همه‌ی این‌ها با لوازم خانگی هوشمند ال­جی امکان‌پذیر است.

# # #

شرکت راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس

شرکت راهکار‌های تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی یکی از رهبران جهانی در زمینه لوازم خانگی، راهکارهای خانه هوشمند، سیستم‌های تهویه مطبوع و همچنین محصولات آینده‌نگرانه با قابلیت‌های نسل جدید هوش مصنوعی است. این شرکت با فناوری‌های پیشرو در صنعت، در حال ایجاد راهکارهای جامعی است و به ایجاد زندگی بهتر و سالم‌تر برای مصرف‌کنندگان با طراحی و توسعه متفکرانه لوازم آشپزخانه، وسایل زندگی و محصولات راهکارهای تهویه مطبوع و تصفیه هوا متعهد است. مجموعه این محصولات باعث راحتی بیشتر، عملکرد عالی، کارآیی موثر و مزایای سلامتی جذابی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ال‌جی، به www.LGnewsroom.com مراجعه کنید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.