×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مشورت کردن با کارشناس و راهنمایی گرفتن از متخصصان در حوزه‌های مختلف می‌تواند به رشد و پیشرفت هر فردی کمک کند. اما این موضوع به سادگی قابل اجرا نیست چرا که پیدا کردن یک مشاور ماهر و قابل اعتماد معمولا کاری پرهزینه و زمان‌بر است.   

هرچه به دنبال یافتن یک مشاور مجرب‌تر و متخصص‌تر باشید برخورد با این مسائل پیچیده‌تر می‌شود. به همین دلیل اغلب افراد از مشورت‌ و راهنمایی‌ با کارشناسان حوزه‌های مالی و بانکی دوری کرده و به مطالعات و دانسته‌های خود اتکا می‌کنند.    

تمامی این چالش‌ها باعث شدند تا بلوبانک به عنوان یک نئوبانک نوآور توانایی خود را در طراحی ویژگی‌ها و قابلیت‎هایی برای راهنمایی و کمک به کاربرانش متمرکز کند. اپلیکیشن بلوبانک به لطف این قابلیت‌ها به برنامه‌ای تبدیل شده است که کاربران به راحتی می‌توانند بدون نیاز به مشورت گرفتن از فرد یا جای خاصی، سرمایه خود را مدیریت و پس‌انداز کنند و بخشی از سخت‌ترین و پیچید‌ه‌ترین سرویس‌های مالی و بانکی را به ساده‌ترین شکل و سریع‌ترین زمان به پایان برند.

علاوه بر این، سرویس «بلولاین» که توسط یک تیم متخصص ارائه می‌شود، به صورت ۲۴ ساعته در هفت روز هفته، به سوالات و راهنمایی‌های مورد نیاز کاربران پاسخ می‌دهد و به آن‌ها در مسیر رسیدن به اهداف مالی خود کمک می‌کند.

بودجه‌بندی با قابلیت شخصی‌سازی

یکی از مهم‌ترین نقش‌های مشاوران مالی، مدیریت درآمد و هزینه‌های افراد است. بلوبانک با طراحی قابلیت «مدیریت مالی»، به کاربرانش اجازه داده که بدون نیاز به هیچگونه مشاور یا راهنمایی، به بهترین شکل ممکن مدیریت درآمد و هزینه‌هایشان را بر عهده بگیرند. بخش «مدیریت مالی» را در همان صفحه اول اپلیکیشن بلوبانک می‌توانید پیدا کنید و با ورود به آن به مهم‌ترین داده‌ها و اطلاعات مالی حساب بانکی خود دسترسی خواهید داشت.

در «مدیریت مالی» می‌توانید تمامی تراکنش‌های مربوط به درآمدها و هزینه‌های خود را در قالب نمودارهای مقایسه‌ای و با جزئیات هر تراکنش مشاهده کنید. همچنین در این بخش قابلیتی به نام «بودجه‌بندی» طراحی شده که شما را از میزان هزینه‌های ماهانه‌تان مطلع می‌کند. برای استفاده از این قابلیت، فقط کافی‌ست مقدار بودجه ماهانه خودتان را مشخص کنید تا پس از هر بار مراجعه به این بخش از میزان باقی‌مانده بودجه خود مطلع شوید. این قابلیت در زمان‌های خاصی مثل خرج شدن ۵۰ درصد بودجه یا تمام شدن آن، شما را از این موضوع باخبر می‌کند.

قابلیت «بودجه‌بندی» اپلیکیشن بلوبانک، همچون یک مشاور آگاه و هوشمند به شما کمک می‌کند تا در هر ماه مقدار مشخصی را به عنوان بودجه ماهانه‌تان تعیین کرده و با توجه به میزان بودجه‌ای که در اختیار دارید، هزینه‌های روزانه‌ و هفتگی‌تان را کنترل کنید.

مدیریت هوشمندانه سرمایه و پس‌انداز

یک مشاور مالی توانمند و مجرب همیشه بهترین راهنمایی‌ها را برای مدیریت سرمایه و افزایش پس‌انداز ارائه می‌دهد. این ویژگی‌ها را می‌توانید در بخش «باکس» اپلیکیشن بلوبانک بیابید. در این بخش شما می‌توانید مبلغی را به عنوان پس‌انداز، از حساب اصلی‌تان جدا کرده و در یکی از باکس‌ها ذخیره کنید.

زمانی که اپلیکیشن بلوبانک را باز می‌کنید، در صفحه نخست می‌توانید گزینه «باکس» را مشاهده کنید. در این قسمت به طور پیش‌فرض باکس پس‌انداز طراحی شده، اما شما با انتخاب گزینه «افزودن باکس جدید»، می‌توانید تا ۱۰ باکس پس‌انداز دلخواه خود را با عناوینی مانند سفر، موبایل، کنسول، لپ‌تاپ، ماشین و … تعریف کنید. این باکس‌ها در واقع به عنوان صندوق‌های ذخیره برای شما عمل می‌کنند و شما می‌توانید هر زمان که می‌خواهید، مبالغ دلخواه خود را به آن‌ها انتقال دهید. مبالغ منتقل شده بدون هیچ گونه کارمزدی از حساب اصلی به باکس‌ها منتقل یا خارج می‌شود و همانند مبالغ حساب اصلی، شامل سود سپرده‌ها نیز می‌شود. در واقع قابلیت باکس یک صندوق ذخیره یا قلکی دیجیتال است که در اپلیکیشن بلوبانک شما طراحی شده تا از سرمایه شما مراقبت کند.

در بلوباکس، دو قابلیت کاربردی به نام «رند» و «هدف» نیز طراحی شده است. با فعال کردن گزینه «رند»، شما می‌توانید از هر تراکنشی که انجام می‌دهید، مبلغی را به عنوان پس‌انداز به یکی از باکس‌ها منتقل کنید. این قابلیت، کاربردی مشابه قلک‌های گذشته را دارد که محلی برای انداختن باقی‌مانده‌های خرید یا پول‌های خُرد بود و در طی زمانی مشخص به مبلغ قابل توجهی تبدیل می‌شد. اما بلوباکس‌ این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا به صورت خودکار و بدون نیاز به هیچگونه اقدامی، پس‌اندازهای خود را افزایش دهید.

با فعال‌سازی گزینه «هدف» و وارد کردن مبلغ مورد نظر خود نیز می‌توانید از وضعیت پس‌انداز‌تان مطلع شوید. این قابلیت درصد نزدیکی شما به هدف را با یک نمودار دایره‌ای نشان می‌دهد. هر چه به دایره کامل‌تر باشد، به هدف خود نزدیک‌تر شده‌اید. به محض اینکه، جمع مبالغ باکس به عدد تعیین شده برسد و هدف‌گذاری شما تکمیل شود، از طریق پیامک یا نوتیفیکیشن اپلیکیشن در جریان آن قرار می‌گیرید.             

یک اپلیکیشن همه‌کاره

اپلیکیشن بلوبانک در همه بخش‌ها و سرویس‌ها به شکلی طراحی شده که تمامی کاربران با هر سطحی از آشنایی به مسائل مالی، می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را سریع و به آسانی پیدا کنند. به عنوان مثال، در هنگام انتقال پول، با توجه به میزان مبلغ، حساب مقصد و… بهترین روش انتقال را به شما معرفی می‌کند تا بتوانید انتقالی سریع با کمترین کارمزد را تجربه کنید. همچنین در زمانی که نیاز به دریافت وام دارید، با مراجعه به بخش بلوکلاب و انتخاب گزینه «وام سریع و آسان»، به راحتی می‌توانید از میزان اعتبار خود و حداکثر مبلغ دریافت وام مطلع شوید.

بلوبانک، نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان است که اواخر سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را با هدف پاسخگویی به نیازهای بانکی هموطنان، به ویژه قشر جوان، شروع کرد. این نئوبانک، با ارائه خدماتی کاملا آنلاین و از طریق اپلیکیشن، توانسته با نوآوری، سطح جدیدی از خدمات بانکی را به ایرانیان ارائه دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا نصب اپلیکیشن بلوبانک، به نشانی https://blubank.com مراجعه کنید.     

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.