×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
چلسی – لیل؛ حریف گمنام فرانسوی در تور مدافع عنوان قهرمانی

به گزارش کیوسک خبر، چلسی مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا باید در مرحله یک هشتم نهایی برابر لیل فرانسه قرار گیرد. چلسی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان بعد از یوونتوس در رده دوم قرار گرفت تا برابر لیل قهرمان فصل قبل لیگ فرانسه به میدان رود.
چلسی در ۵ دیدار اخیر خود در تمامی رقابت ها به پیروزی رسیده است. قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها در امارات روحیه این تیم را بالا برده است و حالا تیم توماس توخل به دنبال این است که بتواند راهی هشت تیم برتر شود.
تغییر چندانی در شکل خانگی چلسی در ورزشگاه خانگی خود یعنی استمفورد بریج ایجاد نشده است، آبی‌ها در چهار بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا بدون گل خورده پیروز شده‌اند و از سپتامبر تا کنون شاگردان توخل هیچ شکستی را در خانه متحمل نشده‌اند.
لیل که شروع ضعیفی در لیگ قهرمانان داشت و همگان منتظر حذف زودهنگام این تیم از لیگ قهرمانان بودند توانست به لطف درخشش جاناتان دیوید، سهمیه حضور در مرحله حذفی را به دست بیاورد. البته این تیم در شرایط خوبی نیست. لیل با تنها دو برد از هفت بازی اخیر خود در تمام رقابت ها به پایتخت انگلیس سفر می کند. لیل تنها یک بار در لیگ قهرمانان اروپا به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است که در فصل ۰۷-۲۰۰۶  بوده است.
میسون مونت بازیساز چلسی هنوز با آسیب مچ پا دست و پنجه نرم می کند و احتمالاً برای فینال جام اتحادیه با لیورپول آماده می شود.  سزار آزپیلیکوئتا و کالوم هادسون اودوی نیز مصدومیت هایی در روزهای اخیر داشتند. همچنین عملکرد ضعیف روملو لوکاکو در روزهای اخیر ممکن است سبب شود تا تیمو ورنر به جای او در زمین حاضر شود.
در دیگر دیدار ویارئال در خانه به دیدار یوونتوس می رود. زیردریایی های  زرد در گروه F پس از منچستریونایتد در رده دوم قرار گرفتند و به این مرحله رسیدند، در حالی که یووه بالاتر از چلسی مدافع عنوان قهرمانی در صدر گروه H قرار گرفت. موفقیت امری در رقابت‌های قاره‌ای اروپا بی‌نظیر است، اما سرمربی سابق آرسنال و پاری سن ژرمن بیش از هر کسی آگاه است که تیمش ضعیف‌ترین تیم برای بالا بردن جام لیگ قهرمانان اروپاست.
در طرف مقابل یووه بار دیگر در سری آ شروع به تزلزل کرده است و برای این مسابقه شرایط خوبی ندارد. این هفته یوونتوس مجبور شد به تساوی ۱-۱ با تورینو در دربی تورین بسنده کند.
قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۹۶-۱۹۹۵ هشتمین حضور متوالی خود را در دور حذفی سپری می کنند اما نفرین یک شانزدهم نهایی آنها را در دو سال گذشته آزار داده است. شکست در این مرحله برابر لیون در سال ۲۰۲۰  و شکست ناامیدکننده برابر پورتو در سال گذشته باعث شده است تا یووه دو سال پیاپی در یک هشتم نهایی حذف شود و حالا آلگری امیدوار است امسال این روند وجود نداشته باشد و تیمش بتواند حریف اسپانیایی را کنار بزند.
با این حال، هفت بازی بدون باخت در همه رقابت‌ها چیزی نیست که بتوان از آن غافل شد و حالا یووه برای اولین بار با ویارئال به رقابت خواهد پرداخت، زیرا زیردریایی زرد در یک بازی دوستانه بانوی پیر را در سال  ۲۰۰۹ شکست داده بود.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.