×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تصور کنید پس از سپری کردن یک روز پرمشغله تابستانی، از میان شلوغی‌های شهر به خانه برمی‌گردید تا در فضایی آرام و ساکت استراحت کنید. در این لحظه، روشن و خاموش شدن مداوم موتور یخچال یا صدای بلند کارکردن کولر می‌تواند به شکل آزاردهنده‌ای مانع از آسایش شما شود. بدون شک در چنین شرایطی آرزو می‌کنید که کاش دستگاه‌های برقی، بی‌صداتر و آرام‌تر بودند.

مهندسان سامسونگ با درک این چالش و به کمک خلاقیت و نوآوری، فناوری موتورهای اینورتر دیجیتال را توسعه داده‌اند تا تحولی عظیم در صنعت لوازم خانگی ایجاد کنند. این موتورهای نسل جدید با عملکرد بهینه هوشمند و امکان کنترل دقیق سرعت، به مشکلات مدل‌های قدیمی از قبیل اتلاف انرژی، صدای زیاد و بازدهی کم، ‌پایان داده‌اند.

موتورهای اینورتر دیجیتال سامسونگ که از آهن‌ر‌‌باهای دائمی بهره می‌برند، در طیف وسیعی از لوازم خانگی مانند: یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، کولر گازی و جارو برقی‌های سامسونگ جای گرفته‌اند تا طول عمر آنها را به طور قابل توجهی افزایش دهند.

مصرف بهینه برای دنیایی بهتر

این روزها اقبال عمومی به سمت لوازم خانگی کم‌مصرف بیشتر از همیشه شده است و به همین دلیل میزان مصرف انرژی دستگاه‌های برقی یکی از مهم‌ترین فاکتورها در تصمیم‌گیری به حساب می‌آید. بنابراین، انتخاب موتور اینورتر دیجیتال، به دلیل راندمان بالا و اتلاف انرژی بسیار کمتر خود، انتخاب مناسبی خواهد بود. این موتورها با تنظیم دقیق و هوشمند سرعت و قدرت خود بر اساس نیاز دستگاه، مصرف انرژی را به طور چشمگیری کاهش می‌دهند و با حفظ دمای ثابت، منجر به صرفه‌جویی در هزینه‌های برق مصرفی می‌شوند.

مثلا در یخچال‌ و فریزرها، کمپرسورهای دیجیتال اینورتر سامسونگ در مقایسه با کمپرسورهای تک سرعته ۳۰ درصد مصرف انرژی را کاهش می‌دهند و در نتیجه تولید گازهای گلخانه‌ای کاهش بسیاری می‌یابد. این کمپرسورها توانسته‌اند با پشت سر گذاشتن شاخص‌های کیفی انجمن برق، الکترونیک و فناوری‌های اطلاعات (VDE) آلمان که یکی از معتبرترین و بزرگترین انجمن‌های علمی و فنی اروپا به شمار می‌رود، تاییدیه عملکرد و ماندگاری بیش از دو دهه را دریافت کنند.

تجربه زندگی در سکوت

مهم‌ترین مشکلی که لوازم خانگی برقی موقع کار در طولانی مدت ایجاد می‌کنند، سر و صدای زیاد و گاها آزاردهنده آنها به خصوص هنگام خاموش شدن و روشن شدن مجدد است. فناوری جدید اینورتر سامسونگ، راهکاری برای این معضل است که با طراحی ویژه خود، در مقایسه با سیستم‌های قدیمی‌تر، بی‌صدا‌تر عمل کرده و نویز محیط را به حداقل می‌رساند. همچنین با عملکرد نرم و روان خود، آسایش بیشتری را برای کاربران فراهم می‌کند.

انتخابی سبز برای آینده

مشکل دیگری که به دست موتورهای اینورتر دیجیتال حل می‌شود، نیاز به تعویض موتور یا خرید مجدد دستگاه‌های پرهزینه در بازه زمانی کم است. این فناوری با طراحی ساده‌تر و بهره‌مندی از قطعات باکیفیت و اصطکاک کمتر، دوام و ماندگاری بسیار بیشتری نسبت به انواع موتورهای سنتی دارد و در طول چرخه عمر خود، عملکرد بهتری ارائه می‌دهد. همچنین کارکرد مناسب این موتورها برای ۲۰ سال مداوم از سوی سازنده تضمین می‌شود تا با آسودگی بیشتر مورد استفاده قرار بگیرند.

هوشمندی در قلب لوازم خانگی

سامسونگ در طراحی موتورهای اینورتر دیجیتال خود، توجه ویژه‌ای به سازگاری با فناوری‌ها و دستگاه‌های متصل خود داشته است. بر همین اساس به راحتی می‌توان از طریق یک گوشی یا تبلت هوشمند، بر عملکرد این موتورها نظارت داشت و آنها را بر اساس نیاز دستگاه تنظیم کرد. به لطف اتصال ارتقا یافته محصولات سامسونگ در اکوسیستم خانگی یکپارچه و گسترده این شرکت، پلتفرم SmartThings به کاربران امکان می‌دهد تا لوازم خانگی خود را عیب‌یابی کنند. همچنین در صورت نیاز به تعمیر یا تعویض، توسط اعلان به آنها اطلاع‌رسانی خواهد شد تا سلامت لوازم خانگی خود را برای مدت طولانی‌تری حفظ کنند.

استفاده از فناوری اینورتر دیجیتال در لوازم خانگی، به کاربران امکان می‌دهد با انتخابی آگاهانه، به برقراری شرایط پایدار در سیاره‌ زمین کمک کنند. این فناوری با افزایش عمر مفید دستگاه‌ها، به ویژه آنهایی که به طور مداوم به برق متصل هستند، گامی مثبت در جهت جلوگیری از مصرف بی‌رویه منابع و تولید ضایعات الکترونیکی خواهد بود.      

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الکترونیکس الهام‌بخش دنیا است و آینده را با ایده‌های نو و فناوری‌های خلاقانه خود شکل می‌دهد. این شرکت در حال ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون‌ها، گوشی‌های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت‌ها، لوازم خانگی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. سامسونگ، از طریق اکوسیستم SmartThings خود و همکاری باز با شرکا، تجربه اتصال یکپارچه‌ای را ارائه می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به اتاق خبر سامسونگ به نشانی http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.