×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
چاپ چهارم کتاب بیمه‌های مهندسی توسط پژوهشکده بیمه منتشر شد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، چاپ چهارم کتاب «بیمه‌های مهندسی» ، ترجمه و تلخیص هادی دستباز و کسری دستباز، توسط پژوهشکده بیمه منتشر شد. در ترجمه و تدوین این کتاب، از متن جزوات آموزشی شرکت‌های بیمه اتکایی مونیخ‌ری و سوئیس‌ری و سایر منابع فارسی و انگلیسی بهره گرفته شده است. هدف از جمع‌آوری این مطالب [با سعی در حفظ اصالت بیان در ترجمه آن] معرفی و اشاعه یک رشته بیمه‌ای ناملموس بوده تا ضمن آشنایی بیشتر نمایندگان، کارگزاران، کارفرمایان، پیمانکاران و سایر درگیران با پروژه‌های مهندسی، زمینه تحرک و شکوفایی بیمه‌های مهندسی در بازار بیمه کشور را فراهم آورد.
کتاب حاضر در دوازده فصل شامل «اصول و شیوه‌های مدیریت ریسک»، «بیمه تمام‌خطر پیمانکاران»، «بیمه تمام‌خطر نصب»، «بیمه جامع پروژه»، »بیمه شکست ماشین‌آلات»، «بیمه تجهیزات الکترونیکی»، «تأخیر در اجرا و راه‌اندازی پروژه با عدم‌النفع مقدم(پیشرفته)»، «بیمه جامع ماشین‌آلات»، «بیمه سازنده تکمیل شده»، «پوشش بیمه‌ای وقفه در کار در بیمه تمام‌خطر پیمانکاران و نصب»، «پوشش بیمه‌ای حوادث محتمل شامل خطرهای فورس‌ماژور و خسارت‌های ناشی از ضرر و زیان مالی» و «بیمه سازه‌های مهندسی» تهیه و تنظیم شده است.
استقبال از چاپ اول این کتاب موجب شده که ضمن تجدیدنظر در کیفیت کتاب، فصلی به آن اضافه و بعضی از پروژه‌های بیمه‌ای در آن تشریح شود تا خواننده با بهره‌گیری از کلیات ارائه شده در فصول مختلف، به مباحث اخص بپردازد و با شیوه بیمه‌گری در کشورهای پیشرفته آشنا شود، تا شاید خلا و کمبود کتاب‌های تخصصی به خصوص در زمینه بیمه‌های مهندسی برطرف شود.
علاقه‌مندان برای خرید کتاب «بیمه‌های مهندسی» می‌توانند به کتابفروشی پژوهشکده بیمه به نشانی تهران، سعادت آباد، میدان شهید حسن تهرانی مقدم (کاج سابق)، سرو غربی، پلاک ۴۳ مراجعه و یا با شماره تلفن ۲۲۰۶۶۰۶۳ داخلی ۶۶۶ تماس حاصل فرمایند. همچنین خرید از طریق فروشگاه اینترنتی کتاب پژوهشکده بیمه به نشانی http://bookstore.irc.ac.ir/ امکانپذیر است.