×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

ال‌جی با شتاب بخشیدن به حرکت به سوی کربن صفر به تلاش‌های خود برای تحقق چشم‌انداز ESG )محیط زیست، منافع اجتماعی و حاکمیت)  و “زندگی بهتر برای همه” ادامه می‌دهد.

کیوسک خبر ـ ال‌جی الکترونیکس (LG) به طرح RE100 (Renewable Energy 100) پیوست. RE100 یک طرح جهانی است که از شرکت‌هایی که ۱۰۰ درصد برق مصرفی خود را از انرژی‌های تجدیدپذیر تأمین کنند حمایت می‌کند. تصمیم پیوستن به RE100 نمونه دیگری از تعهد پیوسته ال‌جی به پایداری و ایفای مسئولیت خود به عنوان یک شهروند حقوقی در جهان است.

ال‌جی طرح‌های مربوط به تبدیل انرژی مصرفی تمامی سایت‌های تجاری خود تا سال ۲۰۵۰ به ۱۰۰ درصد انرژی تجدیدپذیر را نهایی کرده است. ال‌جی برای رسیدن به این هدف استفاده از برق تولید شده از منابع تجدیدپذیر مانند نیروگاه‌های خورشیدی و بادی را به مرور به میزان ۶۰ درصد تا سال ۲۰۳۰ و ۹۰ درصد تا سال ۲۰۴۰ افزایش خواهد داد تا بتواند در سال ۲۰۵۰ به هدف ۱۰۰ درصدی خود دست یابد.    

ال‌جی با گسترش تولید و مصرف انرژی‌های تجدیدپذیر علاوه بر نصب پنل‌های خورشیدی با بهره‌وری بالا در دفاتر و تأسیسات کارخانجات خود اقدامات جانبی متنوع دیگری را نیز انجام خواهد داد. دریافت گواهی‌نامه‌های انرژی‌های تجدیدپذیر (RECs)، امضاء قراردادهای خرید برق تولید شده با استفاده از منابع تجدیدپذیر (PPAs) و پرداخت حق بیمه شرکت ملی برق کره (KEPCO) در کشور کره جنوبی مثال‌هایی از این اقدامات هستند. 

ال‌جی در سال گذشته به عنوان بخشی از تلاش‌های در حال انجام خود در این زمینه با GS EPS، یک شرکت تولید برق کره‌ای، یک قرارداد برای ساخت یک نیروگاه خورشیدی با ابعادی معادل سه زمین فوتبال بر روی پشت‌بام ساختمان تولید یکپارچه موجود در پارک هوشمند ال‌جی در Changwon کره جنوبی تا سال ۲۰۲۵ منعقد کرد. تعدادی از پنل‌های خورشیدی تا این لحظه نصب شده‌اند و از ماه دسامبر گذشته برق مصرفی ساختمان‌های منتخب را تأمین کرده‌اند. این شرکت در پشت‌بام تعداد زیادی از ساختمان‌های دفاتر خود در سراسر جهان نیز پنل‌های خورشیدی نصب کرده است. دپارتمان تحقیق و توسعه پارک فناوری ال‌جی در سئول کره جنوبی، حیاط دفتر مرکزی آمریکای شمالی در نیوجرسی آمریکا، ساختمان ال‌جی هند در Greater Noida هندوستان و کارخانه لوازم خانگی Rayong تایلند برخی از مکان‌ها هستند.

ال‌جی تا کنون طرح‌هایی را برای سرعت بخشیدن به جایگزینی انرژی‌های مصرفی با منابع انرژی تجدیدپذیر و شتاب بخشیدن به حرکت به سوی کربن صفر(Zero Carbon) اجرا کرده است. ال‌جی با تبدیل انرژی‌های مصرفی به انرژی‌های تجدیدپذیر، انتشار کربن غیر مستقیم تولید شده به واسطه مصرف برق را نیز کاهش می‌دهد. در سال ۲۰۱۹ ال‌جی تعهد خود را به کربن صفر تا ۲۰۳۰ اعلام کرد که به موجب آن تا سال ۲۰۳۰ انتشار مستقیم و غیر مستقیم دی‌اکسید کربن خود را به صفر مطلق خواهد رساند.  

لیم سام سو مدیر ارشد استراتژی ال‌جی الکترونیکس:”ال‌جی با تلاش‌ها و نوآوری‌های در حال اجرای خود به طور پایدار در مسیر تحقق اهداف جایگزینی ۱۰۰ درصدی انرژی‌های مصرفی با انرژی‌های تجدیدپذیر و تبدیل شدن به تجارت کربن صفر گام بر می‌دارد. ال‌جی به تحقق چشم‌انداز ESG خود برای فراهم کردن یک زندگی بهتر برای همه تعهد کامل دارد.”   

# # #

شرکت ال‌جی الکترونیکس

ال‌جی الکترونیکس یک مبتکر جهانی در زمینه تکنولوژی و لوازم الکترونیکی مصرفی است که تقریبا در تمام کشورهای جهان حضور داشته و بیش از ۷۵۰۰۰ نیروی کار بین‌المللی دارد. چهار شرکت زیرمجموعه ال‌جی (راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی، سرگرمی‌های خانگی، راهکارهای تجهیزات اتومبیل و راهکارهای تجاری) درمجموع طی سال ۲۰۲۰ فروشی بالغ بر ۵۶ میلیارد دلار را ممکن ساخته‌اند. ال‌جی یکی از تولید‌کنندگان پیشگام محصولات خانگی و تجاری است که دامنه وسیعی از محصولات همچون تلویزیون‌ها، لوازم‌خانگی، راهکارهای تهویه مطبوع، مانیتورها، ربات‌های سرویس‌دهنده، تجهیزات اتومبیل، برند اعلای LG SIGNATURE و برند هوشمند LG ThinQ را عرضه می‌کند که نام‌های آشنایی در سراسر جهان هستند. برای دریافت آخرین اخبار به www.LGnewsroom.com مراجعه نمایید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.