×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل غله وخدمات بازرگانی استان اصفهان؛ محمود ابراهیمی با اشاره به آغاز خرید تضمینی گندم از اوایل خرداد ماه سال جاری گفت: تاکنون بیش از ۲۵۰۰ تن گندم در این استان خریداری شده است.

ابراهیمی ارزش خرید تضمینی این مقدار گندم را ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعلام کردو گفت: تاکنون بیش از ۲۵۰۰ تن گندم از کشاورزان  شهرستانهای کاشان، اردستان  و خور بیابانک  خریداری شده است .

وی با اعلام اینکه خرید تضمینی گندم از ابتدای خرداد ماه آغاز شده است گفت: روند خرید تضمینی این محصول در اصفهان تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

ابراهیمی ارزش خریدتضمینی این مقدار گندم را ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون بیش از ۲۵۰۰ تن گندم از کشاورزان شهرستانهای کاشان، اردستان  و خور بیابانک خریداری شده است .

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان  تعداد مراکز خرید تضمینی گندم در این استان را ۵۰ مرکزاعلام کرد وگفت:کلیه مراکز خرید مباشرین ازامکانات خوب شامل: باسکول، اطاق افت و انبارهای مسقف برخوردار هستند.

محمود ابراهیمی ازگندمکارانی که تاکنون موفق به ثبت مشخصات محصول تولیدی خود در سامانه پهنه‌بندی وزارت جهاد کشاورزی نشده اند خواست تا هرچه زودتر نسبت به ثبت مشخصات اقدام کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.