×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری شرکت فولاد مبارکه، یکی از پیشگامان صنعت فولاد در ایران و جهان، توانست با تلاش‌های جبهه تولید، برنامه‌ریزی انعطاف‌پذیر و انجام کار منسجم تیمی، رکورد جدیدی را در تولید تختال به ثبت برساند.

در(مهرماه ۱۴۰۲)، ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری شرکت فولاد مبارکه به پیشگامی جدید در عرصه تولید دست یافت و رکورد تولید ماهانه تختال را ثبت نمود. این دستاورد مهم به عنوان بخشی از برنامه‌های “مهار تورم و رشد تولید”است.

تیم تلاشگران جبهه تولید ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه با اراده پولادین و برنامه‌ریزی انعطاف‌پذیر خود توانستند در ماه مهرماه ۱۴۰۲ میزان تولید تختال به حدود ۸۰۲ هزار تن برسانند. این انجام کار منسجم و تلاش مشترک تیم این شرکت نتیجه‌ای بی‌نظیر را به ارمغان آورد.

قبل از این دستاورد بزرگ، رکورد ماهانه تولید تختال در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه برابر با ۸۰۰ هزار و ۱۵۰ تن در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ بود که در ۳۱ روز حاصل شده بود. اما با ارتقاء این رکورد در مهرماه ۱۴۰۲، این تلاشگران به ثبت رکورد جدیدی دست یافتند و نشان دادند که به تداوم رشد تولید و مهار تورم پایبند هستند.

این دستاورد نشان از تعهد و توانایی شرکت فولاد مبارکه به توسعه صنعت فولادسازی و تأمین نیازهای داخلی و صادراتی در کشور دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.