×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بانک مسکن استان زنجان از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون قرارداد ساخت حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی به مبلغ ۸۲ هزار و ۷۹۸ میلیارد ریال را با سازندگان به امضا رسانده است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از بانک مسکن- هیبنا، یونس احمدی مدیر شعب استان در بازدید از پروژه ۵۱۹ واحدی بنیاد مسکن شهرستان قیدار با بیان این مطلب گفت: بانک مسکن استان در این مدت برای ساخت ۱۶هزار و ۵۰۱ واحد مسکونی مبلغ ۶۲هزار و ۸۴۹ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

وی در این بازدید که مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان نیز حضور داشتند؛ از نزدیک در جریان روند اجرایی پروژه قرار گرفت و راهکارهای لازم را به منظور تسریع در پیشرفت آن ارایه کرد.

احمدی همچنین با قدردانی از اقدامات شایسته و عملکرد مطلوب عوامل اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان زنجان، بر فراهم سازی بسترهای مناسب برای تعامل بیشتر با پیمانکاران و سازمانهای مرتبط و موثرتاکید کرد.
مدیر شعب بانک مسکن استان با بیان اینکه پروژه های اجرایی در استان پیشرفت چشمگیری داشته‌اند، تصریح کرد: در راستای اجرای سیاستهای دولت محترم برای توسعه مسکن و رونق اقتصادی همچنان با تمام ظرفیت و توان خود برای اجرای هر چه بهتر پروژه های نهضت ملی مسکن تلاش می‌کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.