×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیشرفت آینده کاری فرزندان کیش با بهره گیری از ظرفیت دانشجویان نخبه این منطقه

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش استفاده از ظرفیت های علمی و عملی دانشجویان ممتاز و نخبه جزیره را گامی مهم و ارزشمند در راستای پیشرفت آینده کاری فرزندان این منطقه عنوان کرد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سعید پورزادی استفاده از ظرفیت های فکری و عملی دانشجویان ممتاز و نخبه کیش را گامی مهم در راستای ایجاد فرصت های جدید شغلی، رفع مشکلات و پیشرفت طرح های عمرانی این منطقه برشمرد.

پورزادی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت های موجود، ضمن فراهم شدن فضای رقابتی سالم برای کسب مدارج علمی و تخصصی، سبب ایجاد امید و انگیزه درجوانان و مشارکت آنان در برنامه ریزی و اجرای پروژه های سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه می شود.

وی اظهار داشت: بهره مندی بیشتر از تفکرات خلاقانه جوانان و استفاده از نیرو و انرژی آنان، زمینه ساز فعالیت های گسترده در کیش خواهد شد.

پورزادی افزود: دراین طرح با استفاده از دانشجویان در کنار مدیران، تیم های برنامه ریزی و اجرایی سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه، فضایی برای تربیت مهارت های دانشجویان در محیطی واقعی ایجاد خواهد شد تا آنها برای فعالیت های گسترده در جزیره کیش و در سطح کشور آماده شوند.

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به تاکید رئیس جمهور کشورمان مبنی بر جوانگرایی و استفاده از نیروهای بومی متخصص گفت: نخستین مرحله از اجرای این طرح با حضور دانشجویان پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران محقق شد.

سعید پورزادی خاطر نشان کرد: جذب مشارکت علمی و عملی دانشجویان در پروژه ها و برنامه های دردست اجرا و استفاده از نوآوری و خلاقیت جوانان در حال تحصیل جزیره به عنوان سرمایه گذاری ارزشمند برای آینده این منطقه خواهد بود.

پورزادی فعالیت های عمرانی این منطقه را با تکیه بر توان داخلی و برنامه ریزی در راستای توسعه و پیشرفت جزیره کیش برشمرد و افزود: از ظرفیت علمی دانشجویان کیش برای یافتن راهکارهای علمی جهت رفع مشکلات و دستیابی به روش های منطبق با علم روز در زمینه های مختلف اقتصادی، گردشگری، عمرانی، تجاری و … استفاده خواهیم کرد.

گفتنی است در نخستین مرحله از اجرای این طرح با حضور ۳۳ نفر از دانشجویان رشته عمران و معماری پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران روز دوشنبه ۹ خرداد با حضور تیم اجرایی این طرح از پایانه جدید فرودگاهی کیش بازدید کردند و همچنین اطلاعات سازه و ساخت، متدهای اجرایی، تکنولوژی های استفاده شده، تجهیزات بکار رفته، امکانات، مشکلات ومعضلات پروژه و راهکارهای اصلاح و رفع مسائل از جمله موارد مطرح شده دراین بازدید بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.