×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین

بیت‌کوین تحت‌تاثیر سیگنال‌های نگران‌کننده‌ای که به بازار ارز دیجیتال مخابره می‌شود، فرصتی برای قدم‌گذاشتن در کانال ۴۶ هزار دلار پیدا نکرده است

بیت‌کوین باوجود قدم‌های کوتاهی که از ابتدای سال جدید میلادی برداشته، پشت مرز ۴۶ هزار دلار متوقف شده است. اخبار و شایعاتی که درباره به تعویق افتادن ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوین دست‌به‌دست می‌شود نفس بازار ارز دیجیتال را گرفته و پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد با ادامه این روند، رهبر بازار وادار به ترک سنگر‌هایی می‌شود که در هفته‌های اخیر آنها را با خون دل فتح کرده. آنطرف یکسری از کارشناسان و تحلیلگران که به ختم به خیر شدن ماجرای ETF بیت‌کوین در روز‌های آینده خوشبین هستند، محدوده ۴۸ هزار دلار را تارگت فعلی بیت‌کوین معرفی می‌کنند. علی‌الحساب بیت‌کوین شبانه‌روز قبلی را با بازدهی منفی یک درصد و قرار گرفتن در نیمه کانال ۴۳ هزار دلار پشت‌سر گذاشت و طبق معمول آلت‌کوین‌های سرشناس ریزش بزرگتری را تجربه کردند.

قیمت بیت‌کوین؛ ۴۳ هزار و ۶۰۰ دلار

قیمت بیت‌کوین امروز دوشنبه ۱۸ دی به‌شکل لحظه‌ای به ۴۳ هزار و ۶۰۰ دلار رسید. بیت‌کوین با این اوصاف نسبت به صبح دیروز که در محدوده ۴۴ هزار دلار معامله می‌شد، حدود یک درصد ارزشش را از دست داده است و در شبانه‌روز گذشته نهایتا تا ۴۴ هزار و ۴۶۰ دلار پیشروی کرده است.

بیت‌کوین یکبار روز ۱۳ دی‌ماه امسال تا مرز ۴۵ هزار و ۹۰۰ دلار که بالاترین سطح از فروردین پارسال به شمار می‌رود، بالارفت و از آن روز به بعد رهبر بازار ارز دیجیتال فرصت نزدیک شدن به کانال ۴۶ هزار دلار را پیدا نکرده است. پیش‌بینی‌هایی که طبق تحلیل‌های تکنیکال انجام می‌شود، نشان می‌دهد بازگشت بیت‌کوین به مسیر صعودی در گرو فتح سنگر ۴۶ هزار دلار است و آنوقت سرمایه‌گذاران می‌توانند منتظر ادامه این روند تا ۴۶ هزار و ۲۷۰ دلار، ۴۷ هزار دلار و بعد از آن ۴۷ هزار و ۷۰۰ دلار باشند.

قیمت بیت‌کوین با این حال تحت‌تاثیر سیگنال‌های منفی که در روز‌های گذشته به بازار ارز دیجیتال مخابره شده، فعلا مجالی برای قدم گذاشتن در مسیر صعودی پیدا نکرده و ممکن است درجازدن‌های بیت‌کوین از آن طرف منجر به عقب‌نشینی تا کانال ۴۰ هزار دلار شود.

قیمت اتریوم؛ دو هزار و ۲۰۰ دلار

قیمت اتریوم امروز دوشنبه ۱۸ دی به دو هزار و ۲۰۰ دلار یعنی کمترین سطح هفتگی خودش رسید. هر واحد اتریوم صبح امروز درحالی هزار و ۲۰۰ دلار یا به عبارتی ۱۱۳ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان خریدوفروش می‌شد که صبح دیروز اتریوم حدود ۵۰ دلار بیشتر ارزش داشت.

قیمت اتریوم به این ترتیب درمقایسه با دیروز ۲.۵ درصد تقلیل پیدا کرده و طبق پیش‌بینی‌ها ممکن است با ادامه همین روند، اتریوم در قدم اول تا حوالی دو هزار و ۱۷۰ دلار عقب برود.

قیمت اتریوم در حالت بدبینانه بعدی امکان عقب‌نشینی تا دو هزار و ۹۰ دلار وحتی دو هزار و ۳۵ دلار را دارد و در طرف مقابل اگر روند بازار سروشکل جدیدی پیدا کند، دومین رمزارز برتر بازار خودش را در روز‌های آتی برای رسیدن به محدوده دو هزار و ۳۸۰ دلار آماده می‌کند.

اتریوم با احتساب بازدهی منفی ۲.۵ درصدی که در شبانه‌روز گذشته داشته، نسبت به هفته قبل ریزش قیمت سه درصدی را تجربه می‌کند و هولدر‌های آن از ابتدای سال نو میلادی، متحمل ضرر ۱.۵ درصدی شده‌اند.

تاثیر کاهش قیمت بیت‌کوین در بازار ارز دیجیتال

قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز قبلی حدود یک درصد پایین آمد، اما طبق معمول آلت‌کوین‌های سرشناس بازار ریزش بزرگتری را تجربه کردند.

کاردانو که یکی از برترین رمز‌ارز‌های سال ۲۰۲۳ بوده، در شبانه‌روز قبلی بازدهی منفی ۹ درصد از خودش به جا گذاشته و حالاسرمایه‌گذاران آن از ابتدای سال نو میلادی حدود ۱۲ درصد ضرر کردند.

آوالانچ یکی دیگر از پدیده‌های سال گذشته میلادی به‌حساب می‌آید که این یکی در ۲۴ ساعت قبلی هشت درصد ارزشش را از دست داده است. سولانا که با نماد SOL و سهم ۲.۵ درصد از بازار، از این حیث جایگاه پنجم را دراختیار دارد و بازدهی روزانه منفی شش درصد را به چشم دیده است.

قیمت دوج‌کوین که جزو محبوب‌ترین رمز‌ارز‌های ایرانی‌هاست، پنج درصد کاهش پیدا کرده و ریپل که نسبتا اوضاع بهتری داشته، افت قیمت یک درصدی را به ثبت رسانده است.

بازدهی روزانه انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتالقیمتبازدهی روزانه
بیت‌‌کوین۴۳ هزار و ۶۰۰ دلارمنفی یک درصد
اتریومدو هزار و ۲۰۰ دلارمنفی ۲٫۵ درصد
بایننس‌کوین۲۹۵٫۷۹ دلارمنفی چهار درصد
سولانا۸۹٫۰۵ دلارمنفی شش درصد
ریپل۰٫۵۶ دلارمنفی یک درصد
کاردانو۰٫۴۸ دلارمنفی ۹ درصد
آوالانچ۳۲٫۱۱ دلارمنفی هشت درصد
دوج‌کوین۰٫۰۷۶ دلارمنفی پنج درصد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.