×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تحقق عدالت اجتماعی است

محمد باقر دشتگرد، مدیر کل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی
کیوسک خبر ـ بی تردید پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه سال ۱۳۵۷ نقطه عطفی در تحقق عدالت اجتماعی در تاریخ معاصر بشمار می رود. برقراری عدالت اجتماعی نیز در اصل ۲۹ قانون اساسی [برخورداری از تامین اجتماعی از نظر بازنشستگی، بیکاری، پیری، ازکارافتادگی، بی‌سرپرستی، درراه‌ماندگی، حوادث و سوانح، نیاز به خدمات بهداشتی درمانی و مراقبت‌های پزشکی به صورت بیمه و غیره، حقی است همگانی…] به زیبایی بیانگر اهداف جامعه اسلامی در قبال مردم است که ولی نعمتان سازمان تامین اجتماعی محسوب شده و پاسخ‌گویی به درخواست‌ها و نیازهای این عزیزان که عمدتا از اقشار زحمتکش جامعه بوده و نقش بسزایی در پیروزی انقلاب ایفا نمودند از اولویت بالایی برخوردار می‌باشد.
سازمان تامین اجتماعی نیز با علم به این موضوع و به منظور تکریم ارباب رجوع، کاهش مراجعات حضوری و ایجاد وحدت رویه بر پاسخ‌گویی دقیق، شفاف و نظام‌مند به ذینفعان پرشمار خود که بیش از نیمی از جمعیت ایران اسلامی را در بر می‌گیرد، تاکید ورزیده و با ایجاد ساختارهای مدون و مدرن ارتباطی از طریق تبیین و پیاده‌سازی درگاه‌های ارتباطی متنوع از جمله: مرکز تماس ۱۴۲۰، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۲۰، پورتال ۱۴۲۰٫tamin.ir، و پست الکترونیک ۱۴۲۰@tamin.ir بصورت شبانه روزی پاسخ‌گوی مشکلات و سوالات بیمه شدگان محترم می‌باشد.
بخش مشاوره‌های حضوری مستقر در ادرات کل و شعب بیمه‌ای سراسر کشور نیز به عنوان یک درگاه ارتباطی جهت عزیزانی که امکان بهره‌گیری از دیگر درگاه‌های ارتباطی الکترونیک را ندارند پاسخ‌گوی کلیه مراجعین بوده که در افزایش رضایت ذینفعان از خدمات سازمان نقش بسزایی ایفا نموده است.
با توجه به اقدامات ارزشمند سازمان در ارایه غیرحضوری خدمات و پیاده سازی پروژه نسخه الکترونیک و از طرفی وجود خیل عظیم مخاطبان سازمان، بستر پاسخ‌گویی به واحدهای ستادی و اجرایی سراسر کشور تعمیم یافته تا پاسخ‌‌گویی صحیح و دقیق به درخواست‌ها در چارچوب زمانی مشخص میسر گردد.
نظرسنجی و رضایت سنجی از خدمت گیرندگان نیز در ارتقای کمی و کیفی خدمات و افزایش رضایت جامعه تحت پوشش حایز اهمیت فراوان بوده و تحلیل بازخوردهای دریافتی در بازه‌های زمانی مشخص با بهره‌گیری از مراجع برون سازمانی متخصص در این امر، و ارایه نتایج حاصله به مدیریت عالی سازمان جهت مشارکت نظرات ذینفعان در تصمیمات متخذه از اولویت‌های کلان سازمان بشمار می‌رود.
در پایان اشعار می‌دارد بر اساس بررسی‌داده های دریافتی از سامانه CRM در شش ماه اول سالجاری، بالغ بر ۱,۹۰۰,۰۰۰ تماس با درگاه‌های ارتباطی سامانه CRM صورت پذیرفته که ۸۰% آن از طریق مرکز تماس ۱۴۲۰، ۱۶% مشاوره های حضوری و ۴% نیز سایر درگاه‌های ارتباطی از جمله سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۲۰، پورتال و … بوده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.