×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

محمدرضا پیرحسینلو با حکم معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) به عنوان مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس منصوب شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، پس از آن که در ۲۲ مهرماه محمدرضا پیرحسینلو به عنوان سرپرست جدید منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس معرفی شده بود، طی حکمی از سوی محمدرضا موثقی نیا معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو وی رسماً به عنوان مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس منصوب شد.

شایان ذکر است پیرحسینلو از مدیران باسابقه‌ی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به حساب می‌آید که در سالیان گذشته سمت هایی همچون مدیرعاملی آلومینای جاجرم، مدیریت مجتمع فروکروم جغتای، معاونت منابع انسانی، بازرسی و امور مدیران سازمان ایمیدرو را بر عهده داشته است.

گفتنی است در زمان سرپرستی وی در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس شاهد تسریع در پیشرفت پروژه‌ها و همچنین بهبود روند فرآیندهای سازمانی بوده‌ایم و این مساله رضایت سرمایه گذاران و پرسنل را افزایش داده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.