×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیام نوروزی مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پیامی، فرا رسیدن عید نوروز و سال نو را به بازنشستگان، کارگران، کارفرمایان و کارکنان این سازمان در سراسر کشور تبریک گفت.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در پیام تبریک صادر شده از سوی دکتر میرهاشم موسوی آمده است:
آغاز سال ۱۴۰۱ هجری شمسی و فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت را به تمامی هم میهنان عزیز بویژه کارفرمایان، کارگران، بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و همکاران سازمان تامین اجتماعی در بخش های مختلف بیمه‌ای، درمانی و اقتصادی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. امیدوارم سال پیش‌رو، سالی سرشار از سربلندی و بهروزی برای تمامی همکاران بوده و کشور عزیز و میهن اسلامی ما، سالی مملو از موفقیت در حوزه های اقتصادی و اجتماعی را سپری کند.
سازمان تامین اجتماعی یک سازمان اقتصادی و اجتماعی تاثیرگذار در تامین معیشت مردم و تامین سلامت و ایجاد امنیت اجتماعی است و سازماندهی امور این سازمان براساس سه اصل بنیادین تحول، عدالت و اعتماد انجام می‌شود. در سال گذشته با تمام فراز و فرودهایی که به ویژه در زمینه اقتصادی داشتیم، با روی کار آمدن دولت مردمی سیزدهم و همراهی مثبتی که انجام شد، تلاش کردیم تا تعهداتمان را در زمینه بیمه‌ای و درمانی انجام دهیم.
سازمان تامین اجتماعی، سازمان بزرگی است که خدمات متنوع خود را به خانواده‌ای ۴۵ میلیون نفره ارائه می‌کند و تلاش دارد تا ضمن توسعه کیفی و کمی خدمات در حوزه درمان، رویکرد کاهش پرداخت از جیب مردم را پیگیری کرده و همزمان به تسهیل‌گری خدمات از طریق راهبردهایی نظیر هوشمندسازی بپردازد. راهبردهایی که در همین مدت کوتاه شش ماهه نتایج مثبتی را رقم زد و ان‌شالله در سال آینده روند این نتایج تسریع و تکمیل خواهد شد.
لذا اطمینان دارم این سازمان در سال ۱۴۰۱، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی و بیرونی سازمان خواهد توانست با همکارانی ساعی که انگیزه خدمت به مردم را با خود به همراه دارند، خدماتش در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی و فعالیت در حوزه اقتصادی را ارتقا دهد.
در پایان ضمن شادباش فرارسیدن سال نو و آرزوی تندرستی، نشاط و بهروزی برای تمامی هموطنان عزیز به ویژه همکاران ارجمندم، لحظاتی شاد و خوش را برای تمام مردم کشورم آرزو داشته و امیدوارم در سال ‌جدید، با اتکا به توان، تعهد، تخصص و انگیزه همکاران گرانقدرم بتوانیم وظایف خود را در قبال بازنشستگان عزیز و خانواده آنان و در مجموع ۴۵ میلیون نفر جامعه تحت پوشش سازمان، به نحوی که شایسته آن عزیزان است؛ به انجام برسانیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.