×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیام معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌ها سازمان تأمین اجتماعی به مناسبت فرارسیدن روز خانواده و تکریم بازنشستگان

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، متن پیام صادر شده از سوی عادل دهدشتی بدین شرح است:

سالمندى دوره کمال، پربارى خرد و اندیشه و بلنداى زندگى هر انسانى است. و سالمند همچون گنجی است گرانبها که باید فرصت تکریم و تعظیم او را مغتنم شمرد. در فرهنگ غنی ایران جایگاهی والا و با ارزشی برای بزرگان و سالمندان پیش‌بینی شده است و به یقین می توان گفت در هیچ مکتب و آیینی به اندازه دین مبین اسلام به احترام و تکریم آنان توصیه و تأکید فراوان نشده است. از اینرو با عنایت به اهمیت ترویج و تبیین ابعاد فرهنگی و اجتماعی این امر پسندیده که در زمره وظایف فردی و اجتماعی آحاد جامعه و تمامی نهادهای اجتماعی است، سازمان تامین اجتماعی نیز برنامه های فرهنگی و اجتماعی متعدد و اثربخشی را در راستای حفظ سلامت جسمی و روحی و تقویت و افزایش انگیزه این عزیزان و همچنین پاسداشت نهاد خانواده و تجلیل از جایگاه رفیع بازنشستگان و مستمری بگیران به مرحله اجرا در آورده و همه ساله مقارن با روز ۲۵ ذی الحجه و فرارسیدن مناسبت تقویمی جشن روز خانواده و تکریم بازنشستگان، از زحمات و تلاش های خستگی ناپذیر مردان و زنانی که پشتوانه های ارزنده و گرانسنگ بنیان های اقتصادی، صنعتی و نظام اداری کشورند و به عنوان چراغ راه و الگویی شایسته برای جوانان شاغل این مرز و بوم، آبادانی و سازندگی را برای میهن عزیزمان به ارمغان آورده اند، تقدیر و تشکر بعمل می آورد.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن روز خانواده و تکریم بازنشستگان به محضر یکایک عزیزان بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی در سراسر کشور، از خداوند منان سلامتی، سرفرازی و توفیق روزافزونتان را در سایه سار الطاف بیکرانش مسئلت می نمایم و خاضعانه شکرگزارم که توفیق برداشتن گامی هر چند کوچک در این امر مهم را به ما عطا فرمود.