×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیام مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در پیامی، هفته دولت و روز کارمند را به کلیه کارکنان متعهد و خدوم کشور به ویژه خانواده بزرگ بیمه آسیا تبریک گفت.

کیوسک خبر ـ متن پیام به این شرح است؛

“به نام خدا

هفته دولت و روز کارمند که با نام و یاد شهیدان “رجایی و باهنر” مزین شده است، فرصتی برای یادآوری رشادت ها و ایثارگری های دولتمردانی است که با فداکاری و از خود گذشتگی و با همت و تلاش مضاعف در شرایط سخت اقتصادی و تحریم های ظالمانه بر علیه میهن عزیزمان، رفع مشکلات و ایجاد ارامش و خدمت رسانی به ملت شریف ایران را سرلوحه کار خود قرا داده اند.

همچنین به پاس کوشش های بیدریغ و همت والای کارکنان شریف و متعهد بیمه آسیا که برای خدمت به مردم، خالصانه تلاش می کنند و در جهت اعتلای این شرکت بزرگ بیمه ای می کوشند، روز کارمند را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

از سوی دیگر بر حسب وظیفه، یاد همکاران فقید بیمه آسیا را که دیگر در میان ما نیستند گرامی داشته و برای خانواده محترم این عزیزان شکیبایی و سلامتی آرزومندم.

از درگاه ایزد منان، برای همه شما همیاران همدل در بیمه آسیا و خانواده گرامی تان سلامتی، بهروزی و دوام توفیقات روز افزون را مسئلت می نمایم.
مسعود بادین
نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل”

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.