×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
پیام مدیر عامل بانک توسعه تعاون به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

مدیر عامل بانک توسعه تعاون به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر کرد.
کیوسک خبر روابط عمومی مجموعه ای از عملیات ارتباطی آگاهانه و مبتنی بر تحقیق و برنامه است که با استفاده از شیوه های علمی وهنری به دنبال اطلاع رسانی به مخاطبان و اطلاع یابی از آنان، تجزیه و تحلیل گرایش های مخاطبان و افکار عمومی به منظور جلب نظر، تفاهم و حمایت مستمر از مخاطبان با کاربرد تکنیک ها و ابزارهای ارتباطی نوشتاری،گفتاری،دیداری و شنیداری است.
عنصر«ارتباط» نقش یگانه و منحصر به فردی در شرح وظایف روابط عمومی دارد و می‌تواند به شناخت، درک متقابل و ارتباطات یک سازمان با مخاطبان به منظور کامیابی در سیاست‌ها کمک نماید. فعالیت روابط عمومی برگرفته از نظرمخاطب و دیدگاه های اوست .
بانک ها را شاید بتوان جزو معدود سازمان هایی دانست که با مجموعه متنوعی از مخاطبان سروکار دارند.
فراهم کردن خدمات متفاوت برای مشتریان و معرفی این خدمات به ذینفعان و برررسی دیدگاه و بازخورد مخاطبان جزو مهم ترین وظایف روابط عمومی می باشد.
فناوری های نوین کمک موثری در ایفای نقش روابط عمومی بر عهده دارند. با تغییر و تحولات در حوزه فناوری ها و شبکه های اطلاع رسانی، ارتباط دوسویه بین بانک و مشتری، شکل و رنگ متفاوتی به خود گرفته است. نفوذ کاربردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در همه جنبه های زندگی از جمله در تعاملات روزمره اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی افزایش چشمگیری یافته است. که از آن جمله می توان به حوزه بانکداری و به ویژه با ورود بانکداری الکترونیک و تحولات چشمگیر مترتب بر آن در نحوه تعامل میان افراد و گروه های اجتماعی و افزایش حجم پر شتاب تجارت در سطوح ملی و بین المللی اشاره کرد.
دولت سیزدهم با رویکرد برقراری عدالت تلاش دارد تا برخی از مناسبات معیوب گذشته را ترمیم و اصلاح کند. یکی از بخش هایی که جزو اولویت های این دولت قرار گرفته است نظام بانکی است.دولت معتقد است که بانک ها باید چتر خدمات دهی خود را گسترش دهند. روابط عمومی بانک ها در این بخش می توانند با معرفی خدمات متنوع بانکی به برقراری تعامل بین مشتری و سیستم مالی کمک نمایند.
روابط عمومی بانک توسعه تعاون به عنوان یک نهاد توسعه ای باید تلاش خود را مصروف برقراری ارتباط دوسویه سازمان با مشتریان نماید. در چارچوب این ارتباط، حفظ کرامت انسانی مشتریان به عنوان بزرگترین سرمایه بانک باید در اولویت قرار گیرد.
در پایان از تلاش های همکارانم در روابط عمومی بانک توسعه تعاون تشکر و قدردانی می نمایم و توفیق خدمت بی منت را از خدواند متعال برای همگان خواستارم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.