×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیام مدیرعامل پاکسان به مناسبت شهادت حضرت علی(ع)

پیام تسلیت مدیرعامل پاکسان به مناسبت لیالی قدر و سالروز شهادت حضرت علی(ع) منتشر شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز: حسن بقائی مدیرعامل شرکت پاکسان در پیامی لیالی قدر و ایام شهادت مولای متقیان علی(ع) را به همه هموطنان عزیز خصوصا پرسنل شرکت پاکسان تسلیت و تعزیت گفت.

متن کامل پیام به این شرح است؛

فُزْتُ وَ رَبِّ الْکَعْبَه

شب های قدر اوج معنویت ماه مبارک رمضان از راه رسید تا برای زندگی درست و حرکت در مسیر کمال دست به دعا برداریم تا آینه دل از زنگار گناه و معصیت پاک کرده و دمی را در سایه بندگی و عبودیت سپری کنیم.

لیالی قدر زمان دل بریدن از تعلقات دنیوی و میعاد انسان با خداوندی است که ما را در مسیر زندگی با مرکب ایمان و عمل صالح راهنمایی نموده است.

قطعا این شب ها با نام بزرگ مردی از تبار پیامبر اعظم گره خورده که ولی و پیشوای همه شیعیان جهان و دوستداران اهل بیت است.

در آستانه شهادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) قرار داریم و سحرگاهی را در پیش داریم که دستان جهل و تعصب فرق انسان عادلی را شکافت که مولود کعبه و برترین مظهر شجاعت، زهد، علم و عدالت و مهرورزی بود.

برای ما شیعیان سالروز ضربت خوردن مولای متقیان یادآور اراده الهی، بر جاودانگی انسان وارسته ای است که با گذشت قرن ها همچنان، کردار و کلامش، همچون خورشید فروزانی روشنگر راه حق جویان و یکتاپرستان جهان در مسیر مبارزه با ظلم و بی عدالتی است.

امیدوارم در این شب های عزیز قدر که از هزار ماه برتر است با یاد فتوت، خلوص، ایثار، شهامت و جوان مردی حضرت علی (ع) زیر باران رحمت الهی بایستیم و عاقبت به خیری مان را از خداوند باری تعالی طلب کنیم تا روح و روانمان تطهیر شود.

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه هموطنان عزیزم خصوصا همکارانم در مجموعه پاکسان، توفیق درک لطف و رحمت بی کران الهی در این شب‌ها را از خداوند متعال مسئلت دارم و ایام مصیبت شهادت این امام همام را به محضر همگان تسلیت و تعزیت می‌گویم.

خبرنگار: نداسادات بنی کمالی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.