×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مهندس آشتیانی؛ مدیرعامل شرکت دخانیات ایران در پیامی ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن به بانوان محترم همکار در این مجموعه معظم تولیدی، تقارن این روز بزرگ با سالروز عروج ملکوتی شهید سرافراز امت اسلام، سرباز رشید دین و قهرمان اسطوره‌ای ملت، سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی(اعلی‌الله مقامه و تاب ثراه) را گرامی داشت.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران، مهندس مهدی آشتیانی؛ مدیرعامل شرکت دخانیات ایران، به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن و تقارن آن با چهارمین سالگرد عروج ملکوتی شهید سرافراز اسلام؛ سردار حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

انا اعطیناک الکوثر…

این چه سری است که دوباره خروشی در جان جهان پدید آمده و ذرات عالم وجود مستان و خیزان سرود توحید سرمی‌دهند و ترانه آیاتی از کوثر و نور بر لب دارند؟! این چه غوغایی است که آسمان راه‌های خود را چراغانی کرده و از هر گوشه‌ای از عرش بزمی از نور بر پا شده؟

دامان مادر زمین نیز چه مستانه در جوشش و خروش است! در این هنگامه شب‌های بلند و تاریک زمستان سرد، آتشفشانی از نور و گرما در جان جهان چه زیبا خود نمایی می‌کند! اینک گویی خورشید به مهمانی زمین سرد و فسرده آمده تا روشنا از روشنایی چشمان چشمه جوشان فضیلت برگیرد! اما این نه خورشید که سلسله مقربان بارگاه ربوبی و لشگری از ملائک‌اند که بال و پر گشوده و از عرش کبریائی و عالم هیولایی به ناسوت‌ عالم ملک هبوط کرده‌اند تا میهمان بزم طلوع خورشید عالم‌آرای دیوان رسالت باشند!

امروز جهان به نور زهراء روشنایی می‌یابد و زهرا نامیده شد که چونان شکوفه‌ای از نور برای ابد، جهان را از ظلمات رهانید! اینک دامان ختم‌المرسلین (صلوات الله علیه و علی آله) «سرّ لیله القدر» را میانه دارد و لبخند این ماه‌پاره گلستان رسالت، ظهور سلسله‌ای از بهترین‌های عالم وجود را نوید می‌بخشد! و این همان عیدانه‌ای است که جهان‌دارِ عالم‌آفرین به رسولش مرحمت فرمود که «و لسوف یعطیک ربک فترضی»!

هر چه در وصفش گفته آید باز گویی سخن هنوز گام در بدایت خود دارد و ذره‌ای از دریای قدر زهرا (س) را به شمار نتوان آورد که هر چه گوییم از آن نام نیکو و اقیانوس نور، باز جملگی باید معترف به قصور و کوتاهی نظر خود شویم که مقام او را همین بس که منزلت «و لو لا فاطمه» تنها سزاوار اوست و هر چه در وصف او گفته شود جملگی به دریای بی‌کران او راه نباشد و کوتاه سخن آن که: «فاطمه، فاطمه است».

به رسم احترام به مقام شامخ انسیه الحوراء، مادر برترین جوانان بهشت، دامان گسترنده بر حسنین(علیهما السلام)، این روز مبارک را به تمامی مادران سرزمین ایمان، موطن شهیدان و نام‌آوران، مام کهنسال وطن، ایران عزیز و خاصه به همه همکاران و بانوان محترم همکار در این مجموعه معظم تولیدی، تبریک و شادباش عرض می‌کنم و تقارن این روز بزرگ با سالروز عروج ملکوتی شهید سرافراز امت اسلام، سرباز رشید دین و قهرمان اسطوره‌ای ملت، سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی(اعلی‌الله مقامه و تاب ثراه) را گرامی داشته و نام و یاد آن مدافع راستین حریم امامت و ولایت، را به شیواترین کلمات می‌ستایم.

مهدی آشتیانی

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره

شرکت دخانیات ایران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.