×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به مناسبت اعیاد شعبانیه

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در پیامی اعیاد شعبانیه را به ملت بزرگ ایران به ویژه بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی تبریک گفت.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، متن پیام تبریک دکتر میرهاشم موسوی به شرح زیر است:

ماه مبارک شعبان، ماه آمادگی برای حضور در میهمانی بزرگ الهی و ماهی است سراسر نور که مزین به ایام فرخنده میلاد امام حسین(ع)، امام سجاد(ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و همچنین میلاد قطب عالم امکان حضرت مهدی موعد (عج) است.
سوم شعبان، روز پاسدار، روز قدردانی و تجلیل از حماسه‌آفرینی‌ پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از اهداف و ارزش‌های متعالی اسلام و چهارم شعبان روز جانباز، روز پاسداشت ایثارگری، مجاهدت و ازخودگذشتگی جانبازان عزیز و صبوری است که به تأسی از ایثارگری علمدار کربلا، جان خود را سپر اسلام عزیز کردند تا از میهن اسلامی حراست کنند.
اگر حسین (ع) شهید راه حقیقت و عدالت بود؛ حضرت عباس (ع) مدافع و نماد عینی ایثار در راه ولایت است. راهی که تداوم آن در مسیر تاریخ، از طریق تبیین‌گری و ایثار راویانی مثل حضرت زینب (س) و حضرت سجاد(ع) میسر شد تا انشالله به برکت خون‌ها و مجاهدت‌های محبان اهل‌بیت (س)، این مسیر سرخ شهادت و ولایت، به قیام سبز حضرت صاحب (عج) متصل شود.
اینجانب فرارسیدن ایام خجسته ماه مبارک شعبان را به مردم شریف ایران و غیورمردان پاسدار، جانباز، ایثارگر و خانواده معظم شهدا و همچنین به خانواده بزرگ سازمان تأمین ‌اجتماعی، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم همه ما توفیق بهره‌گیری از فیوضات این ماه عزیز را داشته باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.