×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در پیامی به مناسبت آغاز ایام‌الله دهه مبارک فجر، یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و شهدای جنگ تحمیلی، شهدای دفاع از حرم و شهدای سلامت و امنیت را گرامی داشت و با آرمان‌های انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمود.

به‌گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، متن پیام میرهاشم موسوی به‌مناسبت دهه مبارک فجر به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَالْفَجْرِ وَلَیَالٍ عَشْرٍ

دهه انقلاب از رشحات اسلام است و آئینه‌ای است که خورشید اسلام در آن درخشید.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی)

ایام‌الله مبارک دهه فجر، تجلی حماسه ماندگار و الهام‌بخشی است که فصلی زرین در تاریخ حیات ملت ایران رقم زد و نسیم روح‌بخش انقلاب اسلامی، مشام وفاداران راستین آزادی و عدالت را معطر نمود. این ایام یادآور ایثار، ایستادگی و مبارزه ملتی است که با عزمی پولادین و تحت رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» جنبشی آغاز کرد که با برچیدن بساط استعمار و استکبار به ثمر نشست تا الگوی شایسته رهایی از بند استثمار برای سایر ملت‌ها باشد. پیروزی انقلاب اسلامی، طلوع آفتاب ایمان و امید از پهن‌دشت ایران اسلامی و عصاره آرمان‌های ملتی بود که تحت رهبری و ولایت رهبر فرزانه خود، با نثار جان و مال خود، به مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی برخاستند و بر طاغوت و طاغوتیان تاختند.
با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که چون نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران می‌درخشد، تحول عظیمی در عرصه‌‎های اجتماعی، فرهنگی و علمی کشورمان صورت گرفت و در این راه دستاوردهای شگرفی پدید آمد؛ به‌گونه‌ای که نام ایران عزیز در بسیاری حوزه‌ها بلندآوازه شد. از این رهگذر، سازمان تأمین‌اجتماعی نیز تحول و جهش بزرگی را تجربه کرد؛ به‌نحوی‌که امروز بیش از نیمی از جمعیت کشور ذی‌نفع و بهره‌مند از خدمات متنوع این سازمان هستند و بیش از ۴٠٠ مرکز درمانی، از جمله ٧٩ بیمارستان بزرگ و مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات به جامعه بزرگ و گسترده مخاطبان ارائه خدمت می‌کنند. امروز در جای جای این سرزمین خدایی، از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب، مدیران و کارکنان خدوم سازمان تأمین‌اجتماعی حول سه ایده مرکزی عدالت، تحول و ارتقای اعتماد، کمر به خدمت به ساکنان این سرزمین بسته‌اند تا براساس وظایف و مسئولیت‌های خود، این سازمان را در مسیر و ریل آینده‌سازی برای ذی‌نفعان قرار دهند.
امروز بر همه ماست که قدردان خون شهدا و راه متعالی آن بزرگمردان باشیم و تحت زعامت و ولایت رهبر فرزانه انقلاب، مقام معظم رهبری و همگام و همسو با دولت خدوم سیزدهم با تلاش و کوشش در مسیر حرکت به سوی بالندگی ایران اسلامی گام برداشته و شاهد پیشرفت و تعالی بیش از پیش میهنمان باشیم.
اینجانب ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر که در سال جاری با ایام ماه مبارک رجب و مبعث حضرت رسول اکرم (ص) مقارن شده، به روح پرفتوح حضرت امام خمینی (ره) و همه شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس و نیز شهدای دفاع از حرم، شهدای سلامت و شهدای امنیت درود می‌فرستم و ضمن تجدید میثاق با آرما‌ن‌های انقلاب و مقام معظم رهبری و با تبریک چهل‌و‌پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به پیشگاه آحاد مردم مؤمن و انقلابی ایران به‌ویژه بیمه‌شدگان معزز، بازنشستگان و مستمری‌بگیران فرهیخته و کارفرمایان عزیز، توفیقات الهی را برای مردم و مسئولان نظام مقدس اسلامی در مسیر اعتلای روزافزون ایران عزیز اسلامی آرزو دارم.

میرهاشم موسوی
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.