×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

۲۹فروردین ماه مصادف با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت رشادت و دلاورمردی‌های نیروهای جان فدای ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است . رشادت‌های مردان غیور و همیشه آماده ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ انقلاب به ویژه در دفاع مقدس و در عرصه‌های حساس مختلف در دفاع از کیان ایران اسلامی، بر همگان عیان است.
نیروهای بصیر، فداکار و غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران نشان داده‌اند با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا همواره در کنار مردم قرار دارند، چنانکه در بحران‌هایی مانند کرونا، سیل، زلزله هر آنجا که نیاز بوده، نیروهای ارتشی با تکیه بر عقیده انقلابی خویش در کنار مردم بوده و شعار ارتش فدای ملت را براستی تحقق بخشیده‌اند.
ما همیشه قدردان از جان گذشتگی شما حافظان امنیت مرزهای مادی و معنوی کشور هستیم که دلیل آرامش و آسایش ما دلگرمی به شجاعت، درایت و تیزبینی شما عزیزان جان برکف است.
اینجانب به نیابت از تمامی پرسنل مجموعه شرکت بیمه حکمت صبا روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را خدمت شما ارتشی های دریا دل تبریک گفته و یادآور میشوم که شجاعتها و رشادتهای شما با هیچ خطکش و معیاری قابل اندازه گیری نیست.

نیما مومنی زاده ، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.