×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

آمد فصل یادآوری رشادت های آنان که کبوترانه از این آشیانه ی خاکی پرگشودند تا ملتی در سایه سار عزت، اقتدار و شرافت برای همیشه بزرگی کنند.پهلوانان بی ادعا و عارفان حق آشنایی که کرامات و سجایایشان ماندگاری این سرزمین را در تاریخ، بیمه نمود و چشمه های معرفت و اخلاصشان در قامت استوار ایران جاری ماند.

یقیناً شهادت نیل به هستی مطلق است و شهیدان از فنا رسته،با رفیع ترین مرتبت و حیات معقول، پایندگی و پویندگی انقلاب اسلامی را متضمن خواهند شد.

اینک بر خود لازم می دانم عمل به مسئولیت ها را بعنوان مهمترین وظیفه در برابر خون شهدا و پایمردی ایثارگران و جانبازان، به خود یادآور شوم و باشد که با پیروی و الگو پذیری از نهضت سرخ عاشورا در مسیر رشد و تعالی ایران عزیزمان گام برداریم.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس مظهر حماسه و وحدت ملت شریف ایران و تبلور حاکمیت ارزشهای متعالی دینی و انقلابی، توفیق همگان را در مسیر تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی و آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، تحت هدایت های حکیمانه و مدبرانه رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ‘ مدظله العالی ‘ از درگاه پروردگار قادر متعال آرزومندم.

موسی رضایی

مدیرعامل بیمه البرز

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.