×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر

کیوسک خبر ـ درپی،متن این پیام را مشاهده می فرمایید:

بسمه تعالی

دهه فجر انقلاب اسلامی، دهه ای فرخنده و مبارک است که یادآور همدلی، اتحاد ، ایمان راسخ و حرکت مردم ایران حول شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی برای برچیدن رژیم استبدادی گذشته و استقرار نظام جمهوری اسلامی است. این دهه یادمانی از استقامت، پایداری و ایثار شهیدان عزیز این مرز و بوم است که در خون خود غلطیدند تا ارزش‌های والایی چون حق طلبی و رشادت را برای ما به ودیعه بگذارند و با گذشت ۴۳ سال همچنان در حافظه تاریخی این سرزمین جاودان باشند.

خانواده بزرگ بانک کشاورزی این افتخار را دارد که از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، همواره همراه و یاور مردم بوده و در پاسداری از ارزش‌های انقلاب و حضور همه جانبه در حمایت از فعالان بخش کشاورزی و خدمت‌رسانی برای آبادانی، خودکفایی و شکوفایی اقتصادی کشور ،گام‌های بلندی برداشته و کارنامه‌ای درخشان از خود ارائه داده است.

دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به همه مردم ایران و همکاران پرتلاش بانک تبریک می گویم و امیدوارم در پناه لطف یزدان در راه خدمت به مردم عزیز کشورمان، تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی ، آبادی ایران عزیز و اجرای منویات مقام معظم رهبری دامه ظله العالی، به ویژه در عمل به بیانیه گام دوم انقلاب، همه توان خود را به کار ببندیم و همواره در مواجهه آگاهانه با انتظارات به حق جامعه ، وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم.

روح اله خدارحمی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.