×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیام سرپرست بانک کشاورزی به مناسبت دهه محرم و واقعه کربلا

مهدی رضایی سرپرست بانک کشاورزی در پیامی، ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای واقعه کربلا ، ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان را تسلیت گفت.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، در پی متن این پیام را مشاهده می فرمایید.

بسم الله الرحمن الرحیم

قالَ رَسُولُ اللّه (ص) : اِنَّ لِقَتْلِ الْحُسَیْنِ علیه السّلام حَرارَهً فى قُلُوبِ الْمُؤ منینَ لا تَبْرَدُ اَبَداً

«براى شهادت حسین(ع)، حرارت و گرمایى در دل هاى مؤمنان است که هرگز سرد و خاموش نمى شود»

واقعه ی عاشورا، تاریخ عبرت آموز و انکار ناپذیر نبرد نور و ظلمت، شهامت و قساوت و حق و باطل است. یادمانی آنچنان برحق که پس از قرن ها همچنان در دل و جان مومنان ماندگار است. فریاد پرسوز«هل من ناصرا» از حنجره ی سلاله ی پیامبر(ص) و زخم ناسورخنجرناحق منافقان که فراموش نمی شود تا الگو و آموزه ای بزرگ برای بشریت باشد: که فریاد شجاعانه ی حق و عدالت، حتی در دل سپاه پرشمارتاریکی، بر سینه ی پردرد تاریخ حک می شود و پیروز همواره ی میدان نبرد است.

«کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ أرضٍ کَربَلا»… حاشا که خود را فرزندان مکتب کربلا ، شاگردان منبر حضرت زینب(س) و پیروان آموزگارانی چون حضرت سجاد(ع) و امام حسین(ع) بدانیم و در برابر ظلم و جور مستکبران و اسلام ستیزان سکوت کنیم. خوشا ملتی که امنیت و موجودیت امروز خود را وامدار مکتب حسین(ع) و خون پاک شهیدانی است که شاگردان برحق مکتب عاشورا بوده اند. ملتی سربلند که در حکومتی اسلامی و تحت فرمان مقام معظم رهبری، فرصت پایداری در برابر ظلم و جور استکبار و یاری رسانی به مسلمانان جهان را دارد. بکوشیم تا میراث دار کربلا باشیم و امر به معروف و نهی از منکر را برای اصلاح رفتار و کردار خود در میدان زندگی ، سازندگی و خدمت رسانی به کار گیریم.

عاشورا آموزگار پایداری، اتحاد و خروش است و امروز خانواده ی بزرگ بانک کشاورزی، در کارزار اقتصادی و با حمایت از سلاح تولید و اشتغالزایی، با تمام قوا می کوشد تا به سهم خود، پیرو راستین مکتب عاشورا و حافظ اقتدار پرچم پرشکوه جمهوری اسلامی ایران باشد.

دهه پرفیض محرم و ایام سوگواری سالار و سرور شهیدان و یاران گرانقدر ایشان را تسلیت می گویم و از خداوند متعال توفیق حرکت در مسیر آموزه های گهربار مکتب کربلا ، راه راستین حق و عدالت و خدمت به مردم عزیز کشورمان را مسئلت دارم.

«مهدی رضایی»

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.