×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
پیام خداحافظی کریستینسن از باشگاه چلسی

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از ساکرنت، آندریاس کریستنسن منتظر است تا بارسلونا قراردادش را رسمی کند. مدافع میانی دانمارکی و فرانک کسیه  هر دو بازیکن آزاد هستند و قرار است به‌زودی راهی بارسلونا شوند. 

این مدافع ۲۶ ساله با انتشار پستی در شبکه اجتماعی خود با چلسی خداحافظی کرد، باشگاهی که در فصل ۱۳-۲۰۱۲  زمانی که تنها ۱۶ سال داشت به آن پیوست.

کریستینسن در پیام خداحافظی خود از چلسی نوشت: برای همه چیز از شما متشکرم. در ۱۶ سالگی مجبور شدم تصمیم سختی را برای ترک دانمارک بگیرم. تنها یک گزینه برای من وجود داشت و آن رفتن به چلسی بود. از لحظه‌ای که وارد باشگاه شدم، احساس کردم که در خانه خودم هستم، از جیم فریزر و نیل بات سپاسگزارم که بلافاصله من را به عنوان عضوی از خانواده چلسی پذیرفتند.

یکی از افتخارآمیزترین لحظات من در باشگاه زمانی بود که جام حذفی جوانان و لیگ جوانان یوفا را بردیم. سال گذشته، زمانی که لیگ قهرمانان اروپا را در پرتغال بردیم، افتخارآمیزترین لحظه من به عنوان یک بازیکن رقم خورد. از کل باشگاه برای تحقق رویایی که داشتم سپاسگزارم. پس از گذراندن ده سال باورنکردنی در این باشگاه، احساس کردم زمان مناسبی برای شروعی جدید برای خودم و خانواده‌ام است. از نظر ذهنی، چند ماه گذشته سخت بود زیرا ترک این باشگاه و هواداران آن تصمیم آسانی نبوده است.  

بارسلونا امیدوار است این هفته قرارداد کریستینسن را رسمی کند.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.