×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در متن پیام صادر شده از سوی دکتر علی حیدری آمده است:

«انالله و انا الیه راجعون»

بحران ناشی از شیوع ویروس شوم کرونا، باعث از دست رفتن بسیاری از سرمایه های انسانی و سازمانی گردید و اندوخته های اخلاقی، دانشی و مهارتی گرانسنگ و بی بدیلی را از کف نسل فعلی ربود. مع الاسف این ویروس منحوس، ما را از مصاحبت و خوشه‎چینی محضر بسیاری از پیشکسوتان و پیشگامان عرصه های علم و عمل محروم ساخته و حتی امکان حضور در مراسم گرامیداشت و پاسداشت خدمات آنان را نیز از ما گرفته است. متأسفانه فقدان نظام “مدیریت دانش ضمنی” و عدم “مستندسازی تاریخ شفاهی سازمان تامین اجتماعی”، باعث گردیده است که “تجربه زیسته” این بزرگان و ذخایر و اندوخته های دانشی و مهارتی آنان در سینه های ستبر و فراخ این کارآمدان و سرآمدان، میهمان خاک گردد و دست کوتاه ما را از این نخیل بلند، دور بدارد.
سازمان تأمین اجتماعی هم به لحاظ اینکه با سرنوشت چندین نسل بیمه شده و مستمری بگیر عجین شده و تمشیت و تدبیر معیشت، سلامت و آرامش خاطر آنان را برعهده دارد و هم بدان جهت که یک سازمان اجتماعی – اقتصادی و آتیه سازی و آینده‎نگری وجه غالب کارکرد های آن است، متولیان امور در گذشته به این نکته دقت داشتند که ارکان عالی و اجرایی آن را از بین نخبگان و فرهیختگان پاکدست و دغدغه مند برگزینند.
یکی از فرزانگانی که در پایه گذاری و دوام و قوام این نهاد تأثیرگذار، حضوری موثر و مفید داشت، جناب آقای محسن اهری عضو اسبق هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی بود که نقش بسزایی در شکل گیری و نظام سازی و نهادسازی بیمه های اجتماعی در ایران داشته و ازجمله همکاران عالم، متخصص، تلاشگر و سرآمد سازمان تأمین اجتماعی بود. که تا آخرین لحظات عمر با برکت خویش، دغدغه سرنوشت سازمان تأمین اجتماعی را داشت و مباحث علمی و تخصصی آن را پیگیری می کرد. بی شک شکل‎گیری ساحت نوین سازمان تامین اجتماعی، مرهون تلاشها و مساعی علمی و عملی فرزانگانی چون محسن اهری بوده و می باشد.
خبر درگذشت این مرد فرزانه را به خانواده محترم ایشان و سایر بازماندگان معزز و همه همکاران سازمان تأمین اجتماعی تسلیت عرض می نمایم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.