×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دکتر محمودتبریزی مدیر عامل صندوق قرض الحسنه شاهد طی پیامی شهادت دهمین مشعل فروزان آسمان هدایت، امام علی النقی علیه السلام را به محضر امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده معظم شاهد و ایثارگر تسلیت گفت.
در این پیام امده است:

                                                               بسمه تعالی

سوم رجب سالروزغروب خورشید وجود دهمین پیشوای شیعیان جهان و مفسر بزرگ آیه‏ های قرآن کریم است. تأملی در معنی و مفهوم «هادی» که معروف‌ترین لقب حضرت امام علی النقی الهادی(ع) است، بسیاری از حقایق را روشن می‌سازد. هدایت در کتب لغت، دو معنای «ارائه طریق» و «رساندن به مقصد و مطلوب» را در بردارد؛ و معمولاً در ارائه راه مطلوب و مثبت به کار می رود.

وی افزود: شهادت مظلومانه این امام همام که همچون اسلاف معصومش به دسیسه خلفای جور و بیداد رخ داد، برگ دیگری بود که بر سند حقانیت مسیر امامت و رهبری خاندان رسول افزوده و بر مظلومیت اهل بیت پیامبر (ص) صحه گذاشت.

اینجانب سالروز شهادت بزرگ مشعل‏دار هدایت و دهمین واسطه فیض خداوند حضرت امام علی النّقی الهادی علیه السلام را به تمامی هموطنان به خانواده بزرگ صندوق قرض الحسنه شاهد تسلیت و تعزیت عرض می نمایم .

دکترتبریزی در پایان افزود: امید است مسلمانان و شیعیان جهان بتوانند با تفکر و تعمق در سیره امامان بزرگوار و در پرتو تعالیم ارزشمند این امام معصوم و تحت منویات مقام معظم رهبری (مدظله)، همواره در مسیر حق و عدالت حرکت کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.