×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
پیام تسلیت دکتر موسوی خطاب به خانواده پرستار ایثارگر بیمارستان فارابی مشهد

دکتر میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، در تماس تلفنی با خانواده زنده‌یاد حسین امانی پرستار بیمارستان فارابی مشهد که در پی مرگ مغزی، اهدای اعضای بدن وی به چند بیمار، زندگی مجدد بخشید؛ درگذشت این همکار ایثارگر را به خانواده و بازماندگان وی تسلیت گفت و از اقدام انساندوستانه این خانواده در اهدای اعضای بدن آن زنده‌یاد، تجلیل کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، مرحوم حسین امانی که از پرستاران شاغل در بیمارستان تأمین‌اجتماعی فارابی مشهد بود، ۲۴ خرداد ماه حین خدمت، دچار ایست قلبی و متعاقب آن مرگ مغزی شد و در تاریخ ۳۰ خرداد با رضایت خانواده‌اش، اعضای بدن وی برای پیوند به بیماران نیامند عضو، اهدا شد.
در پی درگذشت این همکار فداکار، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، پیام تسلیتی نیز خطاب به خانواده آن مرحوم صادر کرد. متن پیام تسلیت دکتر میرهاشم موسوی به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون
خانواده محترم امانی
درگذشت همکار سختکوش و ایثارگر سازمان تأمین‌اجتماعی، مرحوم حسین امانی پرستار شاغل در بیمارستان فارابی مشهد را به آن خانواده گرانقدر و بازماندگان محترم، تسلیت عرض می‌نمایم.
اقدام انسان‌دوستانه شما در اهدای اعضای آن زنده‌یاد به چند بیمار دردمند، بی شک در ادامه مسیر و خط‌مشی تلاش فداکارانه و نوع‌دوستانه‌ای است که فرزند عزیز شما در ارائه خدمات به مردم، آن را دنبال می‌کرد و حالا با اهدای این زندگی، قطعاً ماجور و ممدوح خواهد بود.
اینجانب ضمن طلب رحمت و مغفرت واسعه، به نمایندگی از خانواده بزرگ تأمین‌اجتماعی مصیبت وارده را تسلیت عرض کرده و برای آن خانواده معزز و همه بازماندگان محترم، آرزوی صبر و شکیبایی در تحمل مصیبت وارده دارم. روحش شاد و یاد و نامش گرامی باد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.