×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی در پیامی میلاد پربرکت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را به تمامی پرستاران کشور به ویژه پرستاران شاغل در مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی تبریک گفت.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، پیام دکتر مهدی اسلامی به شرح زیر است:

نهم آذر مصادف با پنجم جمادی‌الاول، ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را به شما پرستاران گرامی و سختکوش تبریک و تهینیت عرض می‌نمایم.

اهمیت پرستاری به عنوان یکی از مشاغل تأثیرگذار در حوزه مراقبت و سلامت در شرایط کنونی بیش از همیشه بر همگان آشکار گردیده است. پرستار انسان وارسته ایست که با صبر، عشق و ایثار، با بهر‌ه‌گیری از دانش و تجربه و عطوفت و مهربانی، بیماران را در عبور از شرایط سخت و پرالتهاب بیماری تا رسیدن به سرمنزل بهبودی و سلامت همراهی نموده و سنگ‌بنای حرفه مقدس پرستاری بر پایه مهرورزی، کمک و یاری به بیماران و انسان‌های دردمند بنا گردیده است.

افزایش جمعیت تحت پوشش سازمان، بروز بیماری‌های گوناگون و نوظهور و افزایش سطح انتظار بیمه‌شدگان محترم در خصوص دریافت خدمات منطبق بر استانداردهای حرفه‌ای، نیاز به نظام کارآمد و مناسب جهت پیشگیری از بروز بیماری‌ها و بهسازی سیستم مراقبت و درمان و ارتقاء خدمات مراقبتی و درمانی را جزء الزامات حوزه درمان سازمان قرار داده است و برای نیل به این اهداف مهم، وجود نیروی انسانی توانمند،آگاه و همگام با دانش روز همراه با روحیه نوعدوستی و خستگی‌ناپذیری لازم و ضروری می‌باشد.

از شما پرستاران ارجمند انتظار می‌رود همچون گذشته در سایه تعهد و اخلاق‌مداری و با تکیه بر علم و آگاهی و امید به آینده روشن و با بکارگیری تجهیزات پیشرفته، موجبات سازمانی پویا،بانشاط و منسجم را فراهم آورده و با کسب رضایت و اعتماد بیماران ارجمند، خشنودی و رضایت حق تعالی را بدست آورید.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز خجسته، از تلاش‌های همه همکاران محترم در عرصه پرستاری و مراقبت از بیماران قدردانی نموده، از پروردگار متعال برای شما عزیزان سلامتی و موفقیت مسئلت می‌نمایم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.