×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه همزمان با هفته بسیج با صدور پیامی به شرح زیر این مناسبت را گرامی داشت:

مفهوم «بسیج» که بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) از آن به‌عنوان شجره طیبه یاد کردند، از جایگاه، مقام و ارزش والایی برخوردار است، تا جایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در وصف بسیج می‌فرمایند:«بسیج در جایگاه و شأنی بالاتر از یک سازمان نظامی،‌ و در واقع یک فرهنگ و تفکر و گفتمان است که ظرفیت دارد کشور را در حرکت عظیم ملت، با گام‌های بلند به پیش ببرد.»
«بسیج» صرفاً یک سازمان و «بسیجی» صرفاً یک لقب یا عنوان نیست، بلکه نماد یک تفکر است، تفکری که هرجا ورود پیدا کرده مبدا تحولات و اثرگذار بوده است.
بدون شک تفکر بسیج امروز در کشورمان و در دیگر کشورهای منطقه بروز و ظهور پیدا کرده و همین تفکر است که جبهه مقاومت را در مقابل دشمنِ کودک‌کُش صهیونیستی استقامت داده است.
بسیجی همواره احساس تکلیف می‌کند و مسئولیت‌پذیر است و بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی در کارها مشارکت دارد.
بی‌تردید آنچه که تفکر بسیجی را ارزشمند و متمایز می‌کند، ایمان، صبر، مقاومت، پشتکار و اعتقادات قوی بسیجیان است. ترویج فرهنگ کار بسیجی و جهادی از اهمیت زیادی برخوردار است و با رویکرد و تفکر بسیجی می‌توان همواره در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش مضاعف داشت، دستاوردهای غرورآفرین کشور را به سمع و نظر مردم در جامعه رساند و اجازه نداد دشمن با تضعیف روحیه و تزریق ناامیدی در جامعه به کشور ضربه بزند.
اینجانب هفته بسیج، یادآور امتداد لبیک پرشور مجاهدان راه حق به فرمان الهی بزرگْ بسیجیِ جهان اسلام را به همه بسیجیان و دلاورمردان عرصه جهاد و حماسه تبریک عرض مینمایم.
لبخند رضایت حضرت فاطمه زهرا (س) بدرقه و توشه راه مجاهدان راه حق باد.

محمدیاسر طیب‌نیا
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.