×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
پیام تبریک مدیر عامل بانک سینا به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک سینا؛ متن پیام دکتر ایمانی به شرح زیر می باشد:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ، فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانْحَرْ، إِنَّ شَانِئَکَ هُوَ الْأَبْتَرُ

«بیستم جمادی الثانی سالروز ولادت گوهر عفت و دانایی است و به فرمایش حضرت امام خمینی (ره)، زادروز افتخار خاندان وحی است و اگر روزی باید به نام “روز زن” باشد، چه روزی والاتر از ولادت با سعادت حضرت زهرا علیها سلام، که عالم به او افتخار دارد.
میلاد پر برکت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) بهانه ای است برای قدردانی از همراهان همیشگی زنانی که در کنار نقش پر اهمیت خود در کانون خانواده، دوشادوش مردان در صحنه اجتماع گام برمی دارند. ایران امروز، مرهون مادرانی است که با تاسی از زندگی آن حضرت و تبلور اندیشه های مذهبی و فرهنگی ایشان، سرمایه های ارزشمند انسانی را در کانون پر مهر خانواده به شکوفایی و بالندگی رساندند. حضرت فاطمه زهرا(س) چشم به جهان گشود تا تجلی پیوند نور الهی باشد. دخت بزرگوار پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی(ص)، الگویی شایسته برای زنان مسلمان و روشنگر راه تمامی دختران و زنان ایران و جهان اسلام در تمامی عرصه های زندگی است.
اینجانب میلاد فرخنده و با سعادت اسوه زنان و قله رفیع کرامات انسانی صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن را به همه زنان و مادران ایران به ویژه همکاران گرانقدرم در بانک سینا تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امیدوارم با افزایش بیش از پیش توانمندی های زنان، فرصت بهره مندی بیشتری از شایستگی حرفه ای ایشان فراهم شود و ما کماکان شاهد درخشش بانوان ارجمند در عرصه های مختلف باشیم.»

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.