×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیام تبریک مدیرعامل پاکسان به مناسبت روز کارگر

حسن بقائی مدیرعامل شرکت پاکسان در پیامی روز کارگر را به همه کارگران ایران اسلامی خصوصا پرسنل شریف و توانمند شرکت پاکسان تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز: حسن بقائی مدیرعامل شرکت پاکسان در پیامی روز کارگر را به همه کارگران ایران اسلامی که در جبهه تولید کار و تلاش می‌کنند خصوصا پرسنل شرکت پاکسان تبریک و تهنیت گفت.

متن کامل پیام به این شرح است؛

کارگران سنگ بنای توسعه و صنعت این مرز و بوم هستند و خرسندیم که در این مجموعه افراد شریفی مشغول به کارند که هر یک به تمامی برای تداوم تولید و اشتغال در این مجموعه متعهدانه کار می‌کنند و برای اعتلای صنعت کشور از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کنند.

همکاران ارجمندم در شرکت پاکسان بی شک شما کارگران محور اصلی کار، سرمایه‌های انسانی هستید و خدمات و تلاش یکایک شماست که موفقیت هر چه بیشتر این مجموعه را تضمین و تثبیت می‌کند.

در سالی که مزین به شعار «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی» است، مهم‌ترین نقش کلیدی را در این مجموعه شما کارگران ایفاء می‌کنید و همه ما در پیکره پاکسان در خدمت هموطنانی هستیم که ما را می‌شناسند و به محصولات مان به عنوان تولیدکننده‌ای متعهد اعتماد دارند.

همه ما تلاشگرانی هستیم که مأموریت بزرگ‌مان سلامت و بهداشت جامعه است و برای تحقق این اهداف شرافتمندانه چرخ‌های عظیم این صنعت را به گردش درمی آوریم.

شرکت پاکسان همواره به‌عنوان یکی از ارکان صنعت شوینده کشور که با اتکا به‌تمامی امکانات، زیرساخت‌ها و ظرفیت‌هایش و نیز بهره‌گیری از فرصت‌های ممکن، طیف متنوعی از محصولات را تولید می‌کند همواره کوشیده با بهره گیری از نیروی انسانی کارآزموده بهترین‌ها را در سبد خانوار ایرانی قرار دهد و شایسته نام بزرگ پاکسان باشد.

فرارسیدن روز کارگر، روز تجلیل از دست اندرکاران توسعه و پیشرفت صنعت کشور را به‌تمامی کارگران توانمند و پرتلاش ایران اسلامی تبریک می‌گویم و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عباداتتان در ماه صیام، امیدوارم خادمینی شایسته برای مردم بزرگوار ایران اسلامی باشیم و برای سربلندی کشورمان بیش از همیشه تلاش کنیم.

خبرنگار: نداسادات بنی کمالی