×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیام تبریک مدیرعامل پاکسان به مناسبت انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور

متن کامل پیام به این شرح است؛

بار دیگر شور و شعور ایرانیان انتخاب اصلح دیگری را رقم زد و اقتدار و استواری شان بار دیگر در عرصه بین المللی چشم جهانیان را خیره ساخت و نقشه آنانی که ایران را متحد نمی‌خواستند بر هم زد.

همه کسانی که بهترین‌ها را برای ایران می‌خواستند با حضور در پای صندوق‌های رأی به پیام مقام معظم رهبری لبیک گفتند و بیست و هشت خرداد هزار و چهارصد را در تاریخ پر از حماسه این مرز و بوم جاودانه کردند.

بی‌شک در فصل تازه‌ای از تاریخ ایران ایستاده‌ایم باید قدر این هم‌بستگی را بدانیم و برای داشتن ایرانی آباد و سربلند تلاش نماییم.

پرسنل مجموعه پاکسان به عنوان بخشی از خانواده صنعت ایران هم پای دیگر آحاد جامعه، از پیر و جوان، کارگر و دانشجو، فرهنگی و کارمند و….هم پیمان شدند و در این انتخابات با حضور خالصانه خود نشان دادند مسیر رسیدن به سامان و حل مشکلات از صندوق آرا و انتخاب برتر می‌گذرد.

این انتخاب شایسته و اصلح را به رئیس‌جمهور منتخب ایران اسلامی تبریک گفته و اعلام می‌دارم آیت الله رئیسی

انتخاب قاطع شما در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با عنایت به سابقه درخشانتان در قوه قضائیه اتفاق خوشایندی بود که نشان از بصیرت و فهم و درک بالای هم میهنان عزیزمان داشت.

اینجانب این انتخاب را به پیشگاه صاحب‌الزمان، مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران اسلامی و شما تبریک و تهنیت گفته و توفیق و نصرت در راهی که پیش‌رو دارید را از خداوند منان آرزومندم.

خبرنگار: نداسادات بنی‌‌کمال