×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

شهریار محمدی راد، مدیرعامل شرکت پاکسان با فرارسیدن ۶ دی، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، با صدور پیامی شصتمین سالروز تاسیس این شرکت را به کارکنان، مشتریان و سهامداران تبریک گفت.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت پاکسان، متن پیام شهریار محمدی راد به این شرح است: امروز در تاریخ ۶ دی هزاروچهارصد و یک هجری شمسی، بطور رسمی شصتمین سال از حضور سرافرازانه شرکت پاکسان در صنعت شوینده کشور را پشت سر گذاشتیم. حضوری که از خواست و اراده والای بنیان گذاران این شرکت نشات گرفته و در گذر شصت سال توانسته همواره در خدمت مصرف کنندگان و مردمان عزیز این مرزوبوم باشد.

شرکت پاکسان در طی سال ها حضور در صنعت و تولید، همچون سایر بنگاه های اقتصادی کشور همواره در معرض فراز و نشیب ها و پیچ های مختلف تاریخی از جنگ تحمیلی تا تحریم و کرونا قرار داشته است. اما تکیه بر سرمایه های انسانی متعهد، تلاشگر و فعالیت مبتنی بر تخصص و حرفه ای‌گری توانسته در شش دهه فعالیت مستمر، از پاکسان یک نماد ملی بااقتدار، قابل اعتماد و مورد احترام بسازد.

پاکسان از آغاز تاسیس تاکنون همواره کوشیده است تا بهترین محصولات را به هموطنان گرامی عرضه نماید و با سرلوحه قرار دادن اصل “سلامت خانواده” در برنامه ها، اهداف و استراتژی خود توانسته است رتبه های برتر بیشماری را در ویترین افتخارات خود به یادگار بگذارد.

امیدواریم با گام های استوار و حرکت به سمت قله های پیشرفت و طرقی بتوانیم بیش از گذشته نام و آوازه شرکت بزرگ پاکسان را در بازارهای داخلی و خارجی طنین انداز نماییم و برندهای خوشنام و ارزشمند آن را به جایگاه واقعی خود در سبد خرید خانوار برسانیم.

ضمن ارج نهادن به تلاش های شبانه روزی سخت کوشان شرکت پاکسان، برای ارتقای جایگاه شرکت در مسیر توسعه، بکارگیری فناوری های نو، رعایت استانداردها، افزایش توانمندی ها و… تاکید داشته و امید دارم این طلایه داران همیشگی خط تولید با کوشش مجدانه و همت همیشگی شان پیشرفت و تعالی بیش از پیش صنعت شوینده کشور را رقم بزنند.

اینجانب با تبریک ۶ دی ماه، سالروز تاسیس شرکت پاکسان به تمامی کارکنان خدوم این شرکت، از پروردگار بزرگ برای خدمت گزاران این صنعت، عزت، سربلندی و توفیق روزافزون مسالت دارم.

شهریار محمدی راد

مدیرعامل شرکت پاکسان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.