×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
پیام تبریک مدیرعامل صنایع شیر ایران به مناسبت بازگشت آزادگان سرافراز

علی اصغر محمد پور مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) به مناسبت فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی پیام تبریکی، منتشر کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، متن پیام تبریک مدیرعامل صنایع شیر ایران به شرح زیر است:

بیست و ششم مرداد سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است، روز سراسر افتخاری که بر صفحات زرین انقلاب حک شد و یاد آور ایامی است پر از شور وشادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی که عطر شهیدان را با خود داشتند. چرا که آزادگان ما، وارثان شهیدانند و ماندند تا نامشان را گرامی و راهشان را ادامه دهند.

قفس تنگ اسارت نه تنها کبوتران ایثار و رشادت را از پای نیانداخت، بلکه آنان را آبدیده و سفیران سربلند ایران اسلامی کرد تا صدای آزادگی و آزادیخواهی و مبارزه با ظلم و سرسپردگی را از همان سیاه چال‌های بعثی به گوش جهانیان برسانند.

اینجانب این ایام سعید و سالروز این خاطره بزرگ را به رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، ملت شریف ایران، ایثارگران، جانبازان، خانواده معظم شهدا و تمامی آزادگان سرافراز، این سرو قامتان صبر و استقامت تبریک و تهنیت می‌گویم.

سلامت و توفیق همه آزادگان و ایثارگران عزیز را تحت عنایت خاص حضرت بقیه ا… الاعظم (ارواحنا فداه) و در راستای خدمت هر چه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه ایزد متعال خواستارم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.