×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در پیامی به مناسبت “هفدهم مردادماه؛ روز خبرنگار”، این روز را به اهالی رسانه و فعالان خبری تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ
شهادت خبرنگار محمود صارمی، در کنار تاثیرات عمیق فرهنگی، فصلی نو از تکریم خبرنگاران متعهد و پرتلاش به عنوان فرهیختگان حافظ منافع مردم ، راویان پیشرفت ایران اسلامی و نقش آفرینان ساحت ارزشمند مسئولیت اجتماعی در جامعه ریشه‌دار ایرانی- اسلامی را بنیان نهاد.

در جنگ ترکیبی پیچیده امروز خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم ، تلاشگران بی ادعا و راویان صادق جبهه فرهنگی و رسانه ای هستند که شغل، حرفه، عشق و هنر را با هم آمیخنداند و با قلم خود منادی حق گویی و مطالبه گری برای رسیدن ایران بزرگ به قله های پیشرفت و آبادانی و توسعه همه جانبه این کهن مرز و بوم هستند.
این جانب، ضمن پاسداشت مقام شامخ شهدای خبرنگار ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به همه فعالان رسانه ای متعهد،متخصص و سختکوش سراسر کشور تبریک عرض می‌نمایم؛به پاس همه خدمات و زحمات بی شائبه، قدردان مجاهدت های ماندگارشان هستیم.

بدون تردید، روایت عظمت ایران اسلامی در حوزه های مختلف به ویژه توفیقات بی بدیل حاصل شده در صنعت ارزش
آفرین پتروشیمی و دستاوردهای بی نظیر هلدینگ خلیج فارس ( بزرگترین شرکت پتروشیمیایی و ارزشمندترین شرکت بازار سرمایه ایران)مرهون و ثمره نگاه حرفه ای، قلم نافذ، زبان و بیان شیوا و دغدغه مندی بی پایان همه خبرنگاران دلسوز است؛ از خداوند متعال تندرستی، بهروزی، موفقیت و سربلندی همه این عزیزان را مسئلت دارم.

علی عسکری
نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.