×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیام تبریک مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و پاسداشت مقام زن

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، در پیام دکتر سید میرهاشم موسوی آمده است:

سالروز میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س)، که زادروز مبارکش به‌عنوان روز زن و روز مادر نامگذاری شده، روز تجلیل و بزرگداشت خوبی‌هاست. روزی که قرار است کمی بیشتر قدردان مادران و زنانی باشیم که وجودشان منشأ تمام زیبایی‌هاست. زیبایی‌هایی که عصاره و چکیده‌شان در وجود مبارک یگانه دختر رسول‌الله (ص) و دلیل خلقت جمع شده است.
ما فاطمه (س) را بیشتر با وجوه علمی، معنوی و سیاسی-اجتماعی می‌شناسیم اما وجوه پنهان مادر خلقت، همان چیزی است که در روایات متعدد، به پنهان ماندن قدر و منزلت ایشان تعبیر شده و نمود آن را می‌توان در تعابیر بزرگ پیامبر اکرم (ص)، امیرالمومنین(ع) و اولاد معصومش مشاهده کرد. سیره و روش زندگی پربار حضرت زهرا (س)، سرشار از نکاتی است که هریک می‌توانند درسی ارزشمند برای زنان مسلمان و همه بانوان باشد تا اقتدا به آن الگو و اسوه دیانت، مهرورزی، صداقت، نجابت و حیا؛ چراغ راه زندگی و سفینه نجات برای همه زنان و مردان دیندار و عاقبت‌اندیش باشد.
اینجانب سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و نیز سالگرد میلاد فرزند برحق ایشان حضرت امام خمینی (ره) را به همه آحاد مردم ایران اسلامی به ویژه مادران و زنان پاک کشورم تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. اگرچه جایگاه رفیع مادران و زنان در کشور ما به اندازه‌ای است که هیچ خدمتی درخور عظمت و شأن ایشان نیست اما سازمان تامین اجتماعی تلاش داشته تا با هدف ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بانوان گرانقدر و تضمین امنیت خاطر آنان در دوران سالمندی، در قالب طرح جامع بیمه فراگیر ایرانیان، ضمن تسهیل شرایط بیمه زنان خانه‌دار، این امکان را برای همه بانوان و زنان ایرانی فراهم آورد تا به جمع بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی بپیوندند.
همچنین ضمن تبریک ویژه به این مناسبت به یکایک بانوان همکار شاغل در شعب و مراکز درمانی، شرکت‌ها و کلیه حوزه های وابسته و تابعه سازمان که به تأسی از آموزه‌های آن بانوی گرانقدر، خدمت به خلق را افتخاری بزرگ برای خویش می‌دانند، امیدوارم کارکنان سازمان به ویژه بانوان شاغل در مراکز مختلف بیمه‌ای و درمانی تأمین اجتماعی، ضمن شناخت وجوه تعالی بخش حیات پرفیض حضرت فاطمه (س)، بتوانند همچون همیشه در ایفای رسالت خویش در خدمت به مخاطبان و ذی‌نفعان سازمان و تسکین آلام دردمندان و نیازمندان، پرفروغ و موفق باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.