×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
پیام تبریک مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به‌مناسبت آغاز هفته کارگر

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور پیامی فرا رسیدن هفته کارگر را به همه کارگران سخت‎‌کوش و بلندهمت که در به حرکت درآوردن چرخ‌های رشد، توسعه و بالندگی ایران اسلامی، سهمی ارزشمند و انکارناپذیر دارند؛ تبریک گفت.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، متن پیام تبریک صادر شده توسط دکتر میرهاشم موسوی بدین شرح است:

مقام معظم رهبری:

استقلال ملت و کشور به تلاش و زحمت کارگران بستگی دارد

دست‌های پینه‌بسته کارگران و عرق جبین آنان که خداوند متعال، پیامبر مکرم اسلام و ائمه‌اطهار علیهم‌السلام، ارزش و قداست معنوی آن را بارها به مومنان یادآوری کرده‌اند؛ آفریننده اقتدار، سربلندی و استقلال هر جامعه‌ای است. کارگرانی که در به حرکت درآوردن چرخ‌های رشد، توسعه و بالندگی ایران اسلامی، سهمی ارزشمند و انکارناپذیر دارند.

هفته کارگر که منتهی به روز جهانی کارگر است، برای ما ایرانیان مسلمان، ایام قدردانی از مردان و زنان بلندهمتی است که علاوه بر آنکه سربازان اصلی جبهه کار و سازندگی میهن اسلامی هستند؛ چه در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و چه در صحنه‌های دیگر همچون دفاع مقدس، دلبستگی و پیوند خود را با آرمان‌های این انقلاب بارها به رخ کشیده‌اند وچه بسیارند کارگران عزیزی که در این راه جان خود را فدا کرده یا به افتخار جانبازی نائل شدند یا سالیانی طولانی در اسارت دشمن، به الگوی استقامت و صبر تبدیل شدند.

گرامیداشت این ایام و تجلیل از خدمات این عزیزان که با نیروی اندیشه و خلاقیت خود و نیز به مدد بازوان توانمند و روحیه سختکوشی و مجاهدت مثال‌زدنی خویش، نقش‌آفرینان اصلی عرصه کار و خدمت هستند و عزت و سربلندی را برای کشور به ارمغان می‌آورند، وظیفه‌ای است در راستای یکی از مأموریت‌های اصلی سازمان تامین‌اجتماعی؛ یعنی صیانت از نیروهای مولد در برابر حوادث ناخواسته و چالش‌های اقتصادی و اجتماعی. ما در سازمان تأمین‌اجتماعی، با افتخار به خدمتگذاری به قشر مولد دیروز، امروز و فردای کشور، تردیدی نداریم که بدون ایجاد امنیت اجتماعی و آرامش‌خاطر برای کارگران و تلاشگران کار و تولید، نمی‌توان به توسعه همه‌جانبه و پایدار دست یافت. از خداوند منان می‌خواهیم که به ما توفیق دهد در این مسیر در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان “سال تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین” نام‌گذاری شده است، بیش از گذشته و با گام‌هایی استوارتر گام برداریم و مسیر کار و تولید را برای کارآفرینان و کارگران گرامی هموارتر سازیم.

در پایان با تبریک هفته کارگر و ضمن تقدیر از زحمات همه تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی کشور و مخاطبان و ذی‌نفعان این سازمان، تلاش‌های شبانه‌روزی همه کارگران پرتلاش و زحمتکش ایران اسلامی را ارج نهاده و سلامتی، سعادت و بهروزی همه آنان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم. دستان و بازوان‌تان پرتوان و پربرکت…

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.