×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیام تبریک مدیرعامل بیمه ما به مناسبت فرارسیدن “روز خبرنگار”

متن پیام به شرح زیر میباشد:

“سوگند به قلم و آنچه می نگارد”

هفدهم مرداد فرارسیدن روزی که در این بحران جهانی باید با دیدگاهی متفاوت به آن نگاه کرد.

دراین روزها که کشور عزیزمان با مشکلات ناشی از ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کند،یکی از مهمترین ابزارهای آگاهی و اطلاع رسانی رسانه ها هستند که در خط مقدم بحران ایستاده اند.

پیشتازی تکنولوژی در این ایام باعث شد رسانه ها نه تنها تعطیل نشدند بلکه بدلیل نیاز به اطلاعات شفاف،صحیح و به روز وابستگی عموم مردم به آنها بیشتر شود.

در روزگاری که نقش اطلاع رسانی از طریق ابزارهای مختلف به ویژه شبکه های اجتماعی باعث فراوانی و گسترش حضور مخاطبان در عرصه اطلاع رسانی شده است، نقش خبرنگاران در انتشار واقعیت و اخبار حقیقی و تلاش در افزایش سواد رسانه ای مخاطبان بسیار مهم و حیاتی است.

در این دوران خبرنگاران و گزارشگران رسانه ها و دست اندرکاران اطلاع رسانی و خبر در روابط عمومی ها ،با تلاش مضاعف در جهت تزریق امید به جامعه و تقویت اعتماد به نفس و ترویج روحیه خودباوری در بین هموطنان گام های مفیدی برداشتند و به منظور تقویت روحیه ی همبستگی و افزایش تاب آوری و آرامش فکری و روحی اقشار مختلف جامعه اقدامات خوبی به ثمر رساندند.

امید است؛ فعالان حوزه رسانه و مطبوعات با توجه به مسائل مهم و مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و… مبانی حرفه ای و اصیل ،کار خود را مد نظر داشته باشند و با حفظ امانت داری دست به انتشار اخبار بزنند.

بدون شک ۱۷ مردادماه، سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار یادآور مجاهدت ها و رشادت های انسان های بزرگی است که با هدف بینش گرایی و آگاهی سازی، پرچم راستی و حقیقت را بردوش می کشیدند.

اینجانب این روز بزرگ را به همه زحمتکشان و تلاشگران این عرصه خطیر و مهم تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این عزیزان توفیق و سربلندی روزافزون  مسئلت می نمایم.

حجت بهاری فر
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره